Woningontruiming nodig? Dan maar professioneel!

Woningontruiming gaat vaak gepaard met veel emoties, zeker bij overlijden of faillissement. Het is daarom belangrijk dat er zorgvuldig en discreet mee om wordt gegaan. Ontruiming betekent ook zorgvuldig omgaan met kostbare spullen. De ontruimde woning moet ook netjes en schoon worden achtergelaten. Regelmatig zijn ook kleine reparaties noodzakelijk om het pand weer in originele toestand aan de verhuurder op te kunnen leveren of om het pand goed verkoopbaar te maken. Het interieur moet worden getaxeerd en zorgvuldig vervoerd. Al met al komt er een hoop kijken bij een woningontruiming en daarom is het belangrijk om hiervoor een professioneel bedrijf in te schakelen die u hierbij helpt.

Al meer dan 15 jaar is Classica het vertrouwde adres voor ontruiming van woningen en/of bedrijfspanden. We werken vakkundig en leveren de ruimte bezemschoon op. Onze medewerkers weten hoe ze u het beste van dienst kunnen zijn. Onze medewerkers zijn goed opgeleid en getraind en leveren absoluut vakwerk. Onze werkzaamheden behelzen onder meer:

– Ontruimen
– Vloerbedekking verwijderen
– Milieubewust afvoeren interieurresten/ vuil
– Aankoop van meubelen/ inboedels
– Taxatie
– Bezemschoon opleveren
– Bouwkundig onderhoud en reparatie
– Tijdelijke opslag
– Aankoop roerende zaken zoals auto’s, machines, etc.
– Bemiddeling diverse instanties bij overlijden
– Verhuizingen
– Advies

Bedrijfsontruiming
Ook voor ontruiming van bedrijfspanden, afvoer van meubilair en archieven bent u bij Classica aan het juiste adres.

Ruben Vermeer