Relatiegeschenken catalogus 2011/2012 Van Heijster is uit!

De zomerperiode is voorbij en daarmee zijn ook de scholen weer begonnen en bedrijven weer op volle sterkte. Deze nieuwe start wordt dan ook elk jaar aangegrepen om wat marketingwerk in te verzetten. Van Heijster Relatiegeschenken komt daarom met een nieuwe relatiegeschenken catalogus zodat u volledig up to date bent van de laatste mogelijkheden van relatiegeschenken en promotieartikelen. Een greep uit de mogelijkheden:

Ook met een gering budget kunt u perfect terecht bij Van Heijster relatiegeschenken. Goedkope relatiegeschenken, zoals bedrukte pennen, zijn er in alle soorten en maten maar ook voor de meest luxe relatiegeschenken, zoals bedrukte luxe schrijfmappen, bent u aan het juiste adres. Dit laten we u graag op deze uitgebreide website zien maar uiteraard staan wij u ook graag persoonlijk te woord.

Bedrukte relatiegeschenken die erg effectief en gewaardeerd worden zijn bedrukte bedrijfskleding of bedrukte promotiekleding. Hiermee kunt u iedereen in een nieuw jasje steken met uw logo en/of bedrijfsnaam erop. Dit schept meteen een sterke band. Denk bijvoorbeeld aan bedrukte t shirts, jassen bedrukken, caps bedrukken of petjes bedrukken.

GreenLine; milieuvriendelijk relatiegeschenken
Wilt u aan uw relaties laten zien dat ook ú milieubewust bent. Doe dit dan door het geven van een GreenLine geschenk. GreenLine is hét assortiment duurzame bedrukte relatiegeschenken zoals het bureauklokje dat werkt op water, een LED bedrukte zaklamp of dé eco bedrukte balpen.

Van Heijster relatiegeschenken biedt u een zéér ruim en effectief assortiment bedrukte promotieartikelen waarmee u uw relaties aangenaam kunt verrassen, collega’s kunt motiveren of kunt gebruiken voor een (sales)actie. Zoek eenvoudig via deze uitgebreide webshop naar uw gewenste relatiegeschenken en plaats online uw bestelling. Uiteraard kunt u ons ook bellen via 0478 – 55 73 00 voor vragen, advies of om uw bestelling door te geven.

Ruben Vermeer