Twitteractie van Helden Relatiegeschenken: Win een gepersonaliseerde Parker pen

Van Helden Relatiegeschenken heeft de openingstijden met 2 uur per dag verlengt en is nu open tot 20.00 uur ipv tot 18.00 uur.

Vanaf 1 sept. 2011 zijn we iedere werkdag van 8.00 tot 20.00 uur voor u bereikbaar via telefoon (0344 – 640 200), het contactformulier of de online chat. Dat betekent extra service voor u want ook tussen 18.00 en 20.00 uur ’s avonds kunt u nu uw bestellingen doorgeven, een offerte aanvragen en/of uw vragen stellen over een bepaald artikel, de levertijd of bedrukking.
Bekijk hier het persbericht.

Doe mee met de Twitteractie!; iedere dag van 18.00 tot 20.00
Ter lancering van de nieuwe openingstijden kunt u van 1 t/m 15 september iedere dag, tussen 18.00 en 20.00 uur meedoen met de Twitteractie ‘Van Helden Relatiegeschenken tot 20.00 uur ’s avonds bereikbaar’. U kunt dan een gepersonaliseerde Parker Urban stainless steel winnen.
parkerpen

Wat moet u doen om mee te doen?
Stuur op werkdagen tussen 18.00 en 20.00 een tweet met de tekst ‘Van Helden Relatiegeschenken tot 20.00 uur ’s avonds bereikbaar’ naar @HeldenVan. Ga naar Vanhelden.nl/twitter, login met uw twitteraccount en plaats bovenin een tweet naar @HeldenVan.

Volgt u onze Relatiegeschenken twitter nog niet?
Ga dan naar Vanhelden.nl/twitter om ons te volgen.

Wat kunt u winnen?
– Iedere dag verloten we een gepersonaliseerde Parker Urban stainless steel uit alle
deelnemers van de vorige dag.
– Wij nemen zelf contact op met de winnaar via Twitter om de adresgegevens op te vragen.
– Alle dagwinnaars worden onderaan deze pagina geplaatst
– U mag meerdere keren meedoen.
– Deze actie loopt t/m 15 september 2011.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer