Partytenten en feesttenten verhuur voor een succesvolle party!

22 september is het alweer zover. De bladeren kleuren geel, avonden worden steeds korter en het wordt steeds kouder. Hoe kunt u in dit seizoen een leuk tuinfeest geven? Juist, door een feesttent te huren.

Verhuur feesttenten
Om een feest te geven in de openlucht is het altijd maar weer de vraag of het niet gaat regenen. Op die manier kan heel uw happening letterlijk in het water vallen. Als uitkomst bieden wij u onze zeer ruime en karakteristieke partytenten. Door middel van feesttenten van Visser Verhuur hoeft u zich geen zorgen te maken over het weer, want behalve regen kan natuurlijk ook kou en wind uw party bederven. Daarnaast nemen de feesttenten ook nog is extra sfeer met zich mee die er mede voor zorgt dat het een knalfeest wordt.

Feesttenten verhogen de sfeer
Wel eens op een party geweest waarin iedereen verspreid door de hele tuin stond? Waar meteen na aankomst kliekjes ontstonden? Voorkom dat door een feesttent te huren. Een feesttent is het centrale punt van uw feest waar iedereen bijeen komt en een gezellige mix van uw gasten ontstaat.
De feesttenten zijn in verschillende maten te huren en is een goede toevoeging aan uw bedrijfsfeest, buurtfeest of oranje feest. U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan relatief kleinschalige (Althena) partytenten en (Milano) pagodetenten of aan omvangrijke spantenten of zogenoemde Aluhallen om heel uw evenement onderdak te bieden.

Visser tentenverhuur, onze kenmerken
– Ervaring: Met 40 jaar ervaring in tentenverhuur is niets ons ongewoon!
– Creatief: Voor verrassende oplossingen staat een creatief team voor u klaar.
– Flexibel: Ongekende opties horen tot ons standaard tentenverhuur pakket.
– Schoon: Wij staan garant voor een perfecte hygiëne en representatieve zeilen.
– Accuraat: We doen wat we beloven en zorgen voor een stipte afhandeling van tentenverhuur.
– Complex: Niets is ons te omvangrijk. Dankzij onze totaalaanpak zijn wij in staat iedere opdracht optimaal te coördineren. Wij doen wat we beloven!
– Veilig: Alle materialen voldoen aan de strengste normen (DIN 4102 B1, M2).
– Visser verhuur is standaard VCA gecertificeerd.

(1 stemmen, gemiddeld: 4,00 van de 5)

Ruben Vermeer