Waarom een slotenmaker geen overbodige luxe is.

<h1>Waarom een slotenmaker geen overbodige luxe is.</h1>

<p>Wist u dat Nederland op de derde plaats wereldwijd staat wat betreft het aantal inbraken? Dagelijks wordt er gemiddeld 1.700 keer door ramen en deuren ingebroken in ons land. Een belangrijke factor is de welvaart van de gemiddelde Nederlander. Een mooie flat-screen, telefoon of hi-fi set zijn gewilde objecten voor de Nederlandse inbrekers. Een andere belangrijke oorzaak is de status van onze gemiddelde beveiliging. 95% van de Nederlanders is onderbeveiligd! Een slotenmaker weet precies waar de zwakke plekken zich in uw woning bevinden en zorgen er graag voor dat een inbreker bij u geen kans heeft.</p>

<h2>Een erkende slotenmaker voor uw inbraakpreventie</h2>

<p>Hoe kunt u zich het beste wapenen tegen deze criminaliteit? Het is goed om uw beveiliging aan uw huis te laten controleren door een erkende slotenmaker. Met de sloten van tegenwoordig wordt een grote strohalm in de weg gelegd voor inbrekers. Door inbraakwerende sloten, kluizen en andere beveiligingssystemen kan de veiligheid van woningen en bedrijfspanden met sprongen verbeterd worden.</p>

<h2>Wat doet de slotenmaker?</h2>

<p>Een goede slotenmaker kan veel voor u betekenen. Naast het bijmaken van sleutels geeft en slotenmaker u ook graag advies over preventie van inbraak. Tevens kan deze preventieve maatregelen door de desbetreffende slotenmaker gerealiseerd worden. Ook bij sleutelpech, inbraakschade of een dichtgevallen deur kunt u rekenen op de 24-uur-service van de slotenmaker.</p>

<h2>Waar vind ik een geschikte en erkende slotenmaker?</h2>

<p>Via het landelijke netwerk 0800 Slotenmaker vindt u gemakkelijk een erkende <a href=”http://www.0800slotenmaker.nl/”>Slotenmaker</a> in uw regio. Door het gehele land zijn capabele en betrouwbare slotenmakers aangesloten die door middel van een 24-uur-service in elke situatie paraat staan.</p>

<p>Laat u niet verassen en overschat de veiligheid van uw huis of bedrijfspand niet. Controleer preventief, beveilig uw eigendom optimaal en geef inbrekers geen kans. Een gekwalificeerde slotenmaker is hierbij zeker geen overbodige luxe.</p>

Lisanne van de Wolfshaar

Voor +/- 50 branches hebben wij een landelijk netwerk opgezet met in elke regio een vertegenwoordiger per branche. Elk branche-netwerk wordt gekenmerkt door een overkoepelend naamnummer waar elke deelnemer op te bereiken is en die breed gecommuniceerd wordt door het hele land in diverse media. Zo kunt u bijvoorbeeld denken aan 0900-elektricien, 0800-catering, 0900-advocaat en 0900-notaris. Daarnaast profiteert elk netwerk van brede promotie op het internet, en bijvoorbeeld ook in de telefoongids. En het allermooiste is dat er maar 1 bedrijf is in uw regio die alle oproepen en offerteaanvragen ontvangt omdat er per regio maar 1 deelnemer kan zijn!