Poloshirt bedrukken

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000003351 StartFragment:0000000484 EndFragment:0000003335

Poloshirt bedrukken

Elsloo, 16 november 2012 –Bent u op zoek naar stijlvolle kleding voor uw bedrijf of sportvereniging? Denk dan eens aan een poloshirt bedrukken! Stijlvol, elegant en goedkoop. Poloshirts komen van oorsprong uiteraard uit de bekende paardensport polo. Maar al heel lang zijn poloshirts niet meer voorbehouden aan polospelers. Een poloshirt is een veelgebruikt mode-item. Zonder opdruk zijn polo’s al leuk, maar bij de Factory Groep geldt het motto: ‘Maak indruk met een opdruk’.

Een poloshirt bedrukken is niet alleen voor een particulier leuk, bijvoorbeeld als cadeau, ook als werkkleding is een poloshirt uitermate geschikt. Via polo-bedrukken.net heeft u keuze uit een groot assortiment aan polo’s in heren-, dames- en unisex uitvoeringen, met zowel lange als korte mouwen. Daarnaast is er een ruime keuze aan maten en kleuren. U kunt er voor kiezen om de polo’s onbedrukt te bestellen, maar een poloshirt bedrukken is natuurlijk nog veel leuker!

Een poloshirt bedrukken is mogelijk via het traditionele zeefdrukken, door borduren en via flex transfers. Het systeem van flex transfers (het verven van een opdruk op textiel) is ietsje duurder, maar heeft als voordeel dat u ook een enkel exemplaar kunt bestellen. Dat is dus ideaal om weg te geven als cadeautje!

Bij polo-bedrukken.net kunt u geheel vrijblijvend een offerte aanvragen. Daarbij kunt u kiezen voor een snelle offerte (voor één product) of voor een uitgebreide offerte. Ook is het bedrijf op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur telefonisch bereikbaar. Via de site kunt u 24 per dag, 7 dagen in de week offertes aanvragen. Polo-bedrukken.net levert snel, goedkoop en geheel naar de wens van de klant!

Contactinformatie:

Telefoon:  046-4106725 (Nederland)/ 03/5009417 (België)

Website: www.polo-bedrukken.net

E-mail: info@factorygroep.nl