Netwerkkabel.eu

Steeds maar slechte en te korte Netwerkkabels in bezit? Bij netwerkkabel.eu is dit nooit meer een probleem.

Deze webshop heeft veel variaties in netwerkkabels, je hebt bijvoorbeeld: Cat5,Cat6, Cat7, UTP etc. Ook verkoopt deze aanbieder kabel op rol en gereedschap. Het bedrijf is gevestigt in Hengelo Overijssel en levert al langere tijd goede kwaliteit Ethernet Kabels in verschillende soorten en maten. De kabels zelf komen van het bedrijf Bintra af en zijn af te halen bij ruim 2000 locaties na bestelling.

De Klantenservice is zeer klantvriendelijk, deskundig en helpt wanneer het nodig is. Ook staan alle contact gegevens duidelijk aangegeven op de webshop. Met vragen kunt u altijd emailen of bellen tussen de vernoemde tijden.

Maar niet alleen Kabels en toebehoren worden hier verkocht. De winkel verkoopt namelijk ook server kasten en netwerk switches in verschillende maten. Van een 8-poort Ethernet Switch naar een 24-poort Ethernet Switch.

Is uw artikel toch een miskoop of kapot? Dan heeft netwerkkabel.eu natuurlijk een 30 dagen retour termijn.

Zie het voor u zelf! Goede prijzen, snelle levering, kwaliteit producten, goede klanten service en natuurlijk het houden afspraken zijn een paar van de pluspunten van de webshop.

Marcelo van Bommel