Energiebesparing door HR++

Veel woningen hebben tegenwoordig dubbel glas. De tijd van sterren op de ruiten en tocht is voor bijna iedere woning verleden tijd. Heeft u toch nog enkel glas en wilt u dit laten vervangen? Dan kunt u kiezen voor normaal isolatieglas, maar er bestaat tegenwoordig ook HR++ glas.  Isolatieglas wordt opgebouwd uit een binnen- en buitenblad. Hiertussen zit lucht of gas, waardoor er sprake is van een isolerende werking. Bij HR++ (hoogrendement) is er een dunne metaalcoating aangebracht op de binnenruit. Deze coating kaatst warmtestraling de woning weer in, zodat er minder energie nodig is om de ruimte te verwarmen.

Als u wilt besparen op uw energierekening is het verstandig om HR++ te laten plaatsen. Deze glassoort isoleert nog beter dan normaal isolatieglas. HR++ is dan wel duurder, maar dit verdient u binnen enkelen jaren weer terug, aangezien uw energierekening aanzienlijk lager is. Als u overigens isolatieglas kiest om geluidslast te verminderen, hoeft u hiervoor geen HR++ aan te schaffen. Normaal dubbel glas heeft dan hetzelfde effect als HR++.

Meer weten over HR++? Of direct uw huis laten isoleren? Neem dan contact op met de <A HREF=”http://www.0800-glashandel.nl/”>glaszetter</A> bij u in de buurt.

Lisanne van de Wolfshaar

Voor +/- 50 branches hebben wij een landelijk netwerk opgezet met in elke regio een vertegenwoordiger per branche. Elk branche-netwerk wordt gekenmerkt door een overkoepelend naamnummer waar elke deelnemer op te bereiken is en die breed gecommuniceerd wordt door het hele land in diverse media. Zo kunt u bijvoorbeeld denken aan 0900-elektricien, 0800-catering, 0900-advocaat en 0900-notaris. Daarnaast profiteert elk netwerk van brede promotie op het internet, en bijvoorbeeld ook in de telefoongids. En het allermooiste is dat er maar 1 bedrijf is in uw regio die alle oproepen en offerteaanvragen ontvangt omdat er per regio maar 1 deelnemer kan zijn!