Schrijfmappen bedrukken met uw logo? Ideaal als relatiegeschenk!

SchrijfmappenAls het gaat om Goedkope relatiegeschenken, is niet alleen de prijs van belang. Immers, een relatiegeschenk dat niet wordt gewaardeerd door uw relaties is in feite waardeloos.
Wat een goed relatiegeschenk is, is in veel gevallen nogal afhankelijk van de situatie. Als het bijvoorbeeld gaat om relaties die veel onderweg zijn en vergaderingen hebben, dan zijn Schrijfmappen een interessant relatiegeschenk. Schrijfmappen worden bovendien zeer gewaardeerd op congressen en studiedagen, omdat deze dan meteen kunnen worden gebruikt en dit bovendien een leuke herinnering is.

Wilt u ook beschikken over een schrijfmap met een professionele uitstraling? Wij bieden u zowel A5 als A4 schrijfmappen aan, bedrukt of onbedrukt met de door uw gewenste opdruk. Laat aan uw presentatie bij klanten niets te wensen over en kies voor een bedrukte schrijfmap. De schrijfmappen zijn tevens ideaal geschikt om weg te geven als relatiegeschenk. Wilt u de kans vergroten dat uw relaties de map voor de langere termijn zal gebruiken, kies dan voor een luxere editie.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar relatiegeschenken, zoals bedrukte schrijfmappen. Of bent u op zoek naar andere goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Wij bieden u keuze uit een ruim assortiment schrijfmappen met bedrukking. Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer