Werkschoenen voor ieder budget

De veilige werkschoen
Werkschoenen zijn er natuurlijk primair voor de veiligheid. De voeten zijn immers een kwetsbaar onderdeel van het lijf waar gemakkelijk wat op kan vallen of waarmee je ongemerkt ergens op kan gaan staan wat puntig, giftig of heet is. Er zijn daarom ook verschillende soorten veiligheidsklassen, gemaakt voor verschillende omstandigheden met hun eigen risico’s. Daarnaast bestaan er echter ook verschillen in prijs, gemak en jawel, ook vormgeving. Twee voorbeelden van categorieën uit het collectie van de populaire webshop werkschoenen.net.

Goedkope werkschoenen
Als u op zoek bent naar werkschoenen en u wilt niet te veel afrekenen, denk dan eens aan onze goedkope werkschoen. De goedkope werkschoenen voldoet aan dezelfde eisen als duurdere S3 werkschoenen maar hebben een veel scherpere prijs. Een veiligheidsschoen voor iederbudget. U heeft bij ons al een werkschoen voor € 15,93 excl. BTW!

Grisport werkschoenen
Beschermend, stoer, eigentijds en geriefelijk dat is waar een Grisport werkschoen voor staat. Menig bezitter van werkschoenen loopt weg met de veiligheidsschoenen van het Italiaanse merk Grisport.
Grisport maakt voor haar grisport werkschoenen en werklaarzen gebruik van innovatieve materialen, producten en productietechnieken. Alleen de beste materialen zijn goed genoeg. In de Grisport veiligheidsschoenen vind je dit onder andere terug door het gebruik van Vibram® zolen, Sympatex® waterdichte folies en Cambrelle® voeringen. Ook het door Grisport zelf ontwikkelde, unieke HeelSupport System® is daar een goed voorbeeld van.

Werkschoenen.net is een webwinkel voor bedrijven en particulieren en verkoopt tegen een scherpe prijs een groot aantal bekende merken werkschoenen, werklaarzen en klompen.
Kernwaarden van werkschoenen.net zijn scherpe prijzen, snelle leveringen en alleen kwaliteitsproducten.
Werkschoenen.net is een onderdeel van Unishore Bedrijfskleding B.V. een groothandel in bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen gevestigd in Den Helder.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer