Luxe wijnset als ideaal eindejaarsgeschenk!

Graag presenteren we u de nieuwe Relatiegeschenken Aanbieding van de Maand november:

Ruim 40 % korting op het 7-delige wijngeschenk

7-delig wijnsetDit is een perfect relatiegeschenk dat dienst kan doen als kerstgeschenken of Eindejaarsgeschenken. Een mooie, luxe 7-delige houten wijnset. Uiteraard zorgen we ervoor dat uw logo er netjes opkomt zodat alle relaties ook tijdens de feestdagen uw naam niet zullen vergeten.

Het tarief, van € 24,95 nu al vanaf € 14,90 per stuk, is inclusief het bedrukken van uw reclametekst en/of logo in 1 kleur op 1 zijde van de geschenkkist. De geschenkkist is van hout en heeft een venster waardoor de wijn accessoires te zien zijn.

De wijngechenk kist is geschikt voor 2 wijnflessen (niet inclusief). Onder het venster van de kist ziet u de wijn accessoires. De wijnset bevat o.a. een wijn thermometer, sommeliersmes, druppelvanger en flessenstop. Afmetingen van de houten geschenkkist zijn 36,5x21x13 cm.

Is dit niet hét kerst- of eindejaarsgeschenkt u zoekt? Bekijk dan ook onze andere wijn gerelateerde relatiegeschenken of ga naar de speciale kerst- en eindejaarsgeschenken themapagina voor meer inspiratie.

Van Helden Relatiegeschenken.
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer