Grootste, zakelijke energiecollectief helpt Sauna’s verduurzamen

Amstelveen, 28 november 2016

Grootste, zakelijke energiecollectief helpt Sauna’s verduurzamen

Het grootste, zakelijke energiecollectief helpt sauna’s verduurzamen. Energy Department komt met een nieuw initiatief speciaal voor sauna’s en wellnesscentra. Niet alleen het energietarief gaat daarbij omlaag, ook worden sauna’s en wellnesscentra ondersteund bij het reduceren van hun energiekosten.

Minder verbruiken én een lagere prijs

Veel mensen ontvluchten de drukte en de stress door een bezoekje aan een wellnesscentrum of sauna. Daardoor schieten de energierekeningen van deze bedrijven omhoog. ‘Sauna’s en zwembaden vragen om een constante verwarming en dat is terug te zien op hun energierekening,’ zegt Algemeen Directeur Raymond Dernier. ‘Verduurzaming speelt de laatste jaren een belangrijke rol in de maatschappij. Door sauna’s duurzaam te verwarmen scheelt dat aanzienlijk op de energierekening. Daarnaast dragen ze ook nog eens bij aan een beter milieu.’

Energy Department biedt als grootste zakelijke energiecollectief zeer scherpe energietarieven aan. ‘We bundelen duizenden aanvragen van bedrijven waardoor we een groot inkoopvoordeel hebben,’ aldus Raymond. ‘Echter is dat niet het enige voordeel. Door onze ruime ervaring in deze branche kunnen wij wellnesscentra ondersteunen bij het verminderen van het energieverbruik. Zonnecollectoren, zonneboilers, of een helofytenfilter in het buitenbad; het zijn allemaal opties om het verbruik te reduceren.’

Advies op maat

‘Bij ons krijgen klanten een persoonlijke adviseur waardoor u altijd de juiste persoon met de juiste informatie spreekt. Groene energie of juist de allerlaagste prijs, iedere klant is anders. Wij ondersteunen hen graag bij het halen van hun doelstellingen,’ vertelt Raymond.

Energiecollectief

Het energiecollectief is uitsluitend bedoeld voor sauna’s en wellnesscentra. Op de website van Energy Department is meer informatie over het energiecollectief voor sauna’s en wellnesscentra te vinden en kunt u vrijblijvend deelnemen.