Oranje artikelen

YESGIFTS.NL beschikt weer over een uitgebreid assortiment oranje artikelen. Deze fan artikelen zijn speciaal voor het Europees Kampioenschap voetbal samengesteld. De meeste oranjeartikelen zijn standaard uitgevoerd met een Holland print of Holland logo. Hierdoor wordt het een echt Holland artikel. Het assortiment bestaat uit baseball caps, T-shirts, Polo shirts, Schmink en nog veel veel meer.

Kijk gauw op de webshop van deze online relatiegeschenken leverancier.

Ook verkrijgbaar zijn: winkelwagenmuntjes, slabbetjes, USB stick, poncho’s en nog veel meer.

YESGIFTS.NL

YESGIFTS.NL levert Relatiegeschenken Promotieartikelen en Bedrijfsgeschenken aan bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren. Ook kunt u uw online kerstpakket kopen via de webshop van YESGIFTS.NL.  Alle artikelen kunnen bedrukt worden met uw reclametekst of logo. Bedrukte balpennen, voetbaltassen, sporttassen, trouwbedankjes,  toneelkijkers, rugzakken of luxe relatiegeschenken.  A5 mappen,rugzakjes, kerstmutsen, wintermutsen, winkelwagenmuntjes, pennensets en zadelhoesjes.  Luxe relatiegeschenken, poncho’s. Kortom: het assortiment is compleet.