Zaterdag 20 april gratis behandeling in het centrum van Hoofddorp

HOOFDDORP – a.s. zaterdag 20 april staat Taoïstische gezondheid therapeut Gerard Wouters op het Polderplein tegenover de Hema

Gerard Wouters is een Taoïstische mentale en fysieke gezondheidstherapeut die al 16 jaar mensen helpt in zijn praktijk met psychische en fysieke klachten. Hij doet dat met behulp van de Niranam-methode. Hij werd 7 jaar lang opgeleid door een Thaise privé leraar en combineert een Thaise vorm van manuele therapie met Taoïstische filosofieën en levenswijsheden.

A.s. zaterdag 20 april staat hij op het op het Polderplein tegenover de Hema midden in het centrum van Hoofddorp en gaat daar mensen gratis laten kennismaken met deze bijzondere methode en hun van (lage)rug, nek, schouder en andere fysieke klachten afhelpen.

Hele bijzondere resultaten worden bereikt met behulp van deze methode, zoals bijvoorbeeld Karin van Thijn die al 16 jaar lang letterlijk niet meer dan 5 meter kon lopen vanwege allerlei rug en heupklachten.

Al die jaren is zij onder behandeling geweest van vele reguliere en alternatieve therapeuten en artsen. Helaas altijd zonder het gewenste resultaat. Echter toen zij in aanraking kwam met Taoïstische gezondheid therapeut Gerard Wouters veranderde dat heel snel. Al na de eerste sessie was zij voor 80% van haar pijn verlost en na de tweede sessie kon zij weer kilometers lopen, en dat na 16 jaar dokteren!

En dit is nog maar één van de vele wonderbaarlijke verhalen van zijn cliënten die in die 16 jaar verzamelt zijn. Zie hiervoor ook zijn website: www.niranam.eu/reacties.html.

U kunt nu ook kennismaken en verlost worden van deze klachten en dat is a.s. zaterdag helemaal gratis! Dus trek de stoute schoenen aan en kom.

Gerard Wouters