De herfst- / wintercatalogus van Stampin’ Up!: een variëteit aan ideeën vanuit een nieuw perspectief.

Precies aan het begin van de creatiefste periode van het jaar verschijnt de herfst- /wintercatalogus van Stampin’ Up! – en daarmee veel nieuwe ideeën en inspiraties voor liefhebbers. Van 1 september 2016 tot en met 3 januari 2017 vult deze catalogus het assortiment van de hoofdcatalogus aan, met op het seizoen afgestemde nieuwe motieven, kleuren en figuren. Zoals altijd zijn de stempelmotieven, stempelkussens, stansen, papier en accessoires perfect op elkaar afgestemd. Vooral bij de thema’s advent en Kerstmis is er veel te ontdekken.

De herfst- / wintercatalogus toont behalve het productoverzicht, veelzijdige knutselprojecten, waardoor men gelijk zin krijgt om creatief te zijn. Van multi-layer kaarten, originele cadeaulabels voor op chique verpakkingen en feestelijke decoraties met bladeren, tot aan griezelige spoken, glinsterende sneeuwvlokken en versierde dennenbomen, er is voor ieder iets wils. Perfect voor een creatieve avond met vrienden.

“Met deze herfst- / wintercollectie laten we zien dat op elkaar afgestemde materialen het creatieve proces vergemakkelijken, zonder de creatieve mogelijkheden te begrenzen, maar juist te inspireren“, aldus Axel Krämer, directeur Stampin’ Up! Europa. “De gemeenschappelijke ervaring speelt hierbij natuurlijk ook een centrale rol”, vervolgt Damir Basic, business development manager Nederland. “Hoe meer mensen samen komen, des te meer interactie en creatieve uitwisselingen, die weer leiden tot nieuwe ideeën en geweldige nieuwe projecten. En het is ook nog eens erg leuk.” De diversiteit wordt ook weerspiegeld in het seizoensgebonden designerpapier en Washi Tapes. Zij geven iedere kaart, label, verpakking of decoratie een eigen, uniek accent. Met stanssjablonen laten veel van de stempelmotieven zich haarfijn uitstansen – zo ook filigreine dennentakken.

Zelfs diegenen die voor de kerstdagen geen tijd hebben voor lange knutselavonden, vinden in de catalogus de mogelijkheid om zelf creatief te zijn: projectsets bevatten alle benodigde materialen voor cadeaulabels, wenskaarten of deco-elementen. De vele combinatiemogelijkheden van papier en accessoires zorgen voor onderscheidende eindresultaten.

Over Stampin’ Up! (www.stampinup.nl en www.stampin-party.nl)
Stampin’ Up! is een Amerikaanse direct-sales onderneming, met het hoofdkantoor in de buurt van Salt Lake City in de staat Utah. Het is opgericht in 1988 en inmiddels zijn er in de Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk al meer dan 50.000 enthousiaste mensen als onafhankelijke demonstrator actief voor de toonaangevende fabrikant van hoogwaardige knutselmaterialen. Sinds 2007 worden de activiteiten voor de Europese Stampin’ Up! markt vanuit het hoofdkantoor in Frankfurt/Main gecoördineerd. In het kalenderjaar 2015 werd er bijna 34 miljoen euro bruto omgezet in Europa. Rond de 8.900 demonstrators zijn in Europa actief voor de onderneming.

Contactgegevens voor de pers:

Profilwerkstatt GmbH
Caroline De Cristofaro