Top 10 voordelige relatiegeschenken voor de kerst

Sinterklaas is alweer onderweg naar Spanje en de kerstman staat voor de deur, dus het einde van het jaar nadert nu snel. Het is nu de tijd om uw kerstgeschenken uit te kiezen en te bestellen. Op Vanhelden.be hebben we een uitgebreid assortiment relatiegeschenken, maar wat geeft u uw relaties als kerst- en eindejaarsgeschenken

Graag helpen we u bij het maken van een keuze. Speciaal voor u hebben we hieronder een selectie gemaakt van kerst- en eindejaarsgeschenken onder de tien euro.

Top 10 voordelige Kerstgeschenken
Kerstgeschenken
1. Fleece oorwarmers, vanaf € 0,99
2. Luxe Balmain balpen Versailles, vanaf € 1,79
3. Wijnstopper Diamond, vanaf € 2,59
4. Zakagenda met portefeuille, vanaf € 2,98
5. Badset Tobbe, vanaf € 5,25
6. Luxe pennenset, vanaf € 5,65
7. Fleeceset Winterlooks, vanaf € 5,85
8. Wijnset Bottle, vanaf € 6,99
9. Thermosfles in nylon etui, vanaf € 8,29
10. Wijn- en Champagneset Umbrian, vanaf € 9,95

Kerstgeschenken bedrukken
U ziet dat er veel verschillende nuttige en luxe kerst- en eindejaarsgeschenken te vinden zijn onder tien euro. Natuurlijk kunt u deze relatiegeschenken een persoonlijk tintje geven door ze te laten borduren, graveren of bedrukken met uw bedrijfsnaam, logo of opvallende boodschap.

Assortiment kerst- en eindejaarsgeschenken
Bent u al in hogere kerstsferen maar staat in het lijstje hierboven niet het perfecte kerstgeschenk voor uw bedrijf? Neem dan eens een kijkje op onze kerst- en eindejaarsgeschenken, winter- of wellness themapagina. Hier doet u nog meer inspiratie op voor een effectief en origineel relatiegeschenk.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer