RNT Advisory – De marketingmarkt.

Marketing bedrijven zijn er om ervoor te zorgen dat het publiek weet wat producten zijn, wat ze doen, hoe ze werken en waar ze beschikbaar zijn. Maar vooral om bij het publiek het idee af te dwingen dat dit specifieke product iets is wat ze ofwel nodig hebben of hun leven aanzienlijk zal verbeteren op een bepaalde manier.

Heel vaak worden we gebombardeerd met ideeën, producten, diensten die wij zogenaamd toe zouden moeten laten in ons leven om onze kwaliteit van leven te verbeteren. Het is allemaal ontworpen om ons het gevoel te geven alsof onze manier van leven onvoldoende of niet optimaal is als deze dingen er niet in zijn opgenomen. Hoewel we allemaal beweren dat we niet zo passief zijn om dit te geloven, het is iets dat toch in ons onderbewustzijn blijft hangen.

Het team van RNT Advisory beseft heel duidelijk dat als het gaat om personen die proberen om iets te verkopen het  vaak een gevoel van angst en achterdocht geeft bij mensen. \”We hebben een strikt geen reclame beleid. Al onze klanten moeten naar ons toekomen, wij hebben een website waarop onze diensten worden genoemd, maar deze wordt niet gebruikt als een marketing gereedschap in de zin dat we proberen om het idee op te leggen dat een adviseur iemand is die je moet hebben in je leven. Het is een belangrijke keuze in het leven die genomen dient te worden door de persoon in kwestie. Wij promoten dit als onze ethos. Alles hangt af van u, de klant. Hoe wij werken voor u hangt af van wat u nodig heeft van ons. Wij gaan er niet vanuit dat de mensen minder weten dan wij maar wij hebben een uitstekende service die wij graag aan u geven indien u dit wilt.\”!

RNT Advisory is een Adviesgroep met zijn basis in Oostenrijk. Voor meer informative over de service bezoek www.rnt-advisory.com

Philip Gladwell