Tassen bedrukken

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000003372 StartFragment:0000000484 EndFragment:0000003356

Tassen bedrukken

Elsloo, 16 november 2012 – Een tas is een handig gebruiksvoorwerp dat vele mensen dagelijks gebruiken. Tassen zijn er in vele soorten en maten. Simpele tassen zijn uitermate geschikt als relatiegeschenk of promotiemiddel. Handig om te gebruiken voor het verstrekken van informatie van uw bedrijf of onderwijsinstelling. En na die tijd ook zeer handig voor de gelukkige bezitter, voor diverse doeleinden. Tassen bedrukken is een middel om uw bedrijfs- of instellingsnaam te vereeuwigen op een tas. Maar ook voor particulieren is tassen bedrukken een leuke manier om een cadeautje weg te geven. En ook voor sportverenigingen is het zeer aantrekkelijk om via tassenbedrukken.net sporttassen te bestellen.

Tassenbedrukken.net, onderdeel van de Factory Groep uit het Limburgse Elsloo, levert voor zowel bedrijven als particulieren een breed scala aan tassen. Het bedrijf heeft tassen variërend van heuptasjes tot sporttassen, en van koeltassen tot plastic tassen. Dit alles tegen een scherpe prijs met uiteraard de optie van tassen bedrukken. U kunt de verschillende categorieën tassen in diverse uitvoeringen en kleuren bestellen. Daarnaast bestaat er bij de Factory Groep de mogelijkheid voor het bestellen en bedrukken van een heel scala aan andere producten, zoals kleding en accessoires.

U kunt geheel vrijblijvend bij tassenbedrukken.net een offerte aanvragen. Daarbij kunt u kiezen voor een snelle offerte (voor één product) of voor een uitgebreide offerte. Ook is het bedrijf op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur telefonisch bereikbaar. Via de site kunt u 24 per dag, 7 dagen in de week offertes aanvragen. Surf snel naar tassenbedrukken.net om de vele mogelijkheden te bekijken en heb binnen een week een mooie tas in huis!

Contactinformatie:

Telefoon:  046-4106725 (Nederland)/ 03/5009417 (België)

Website: www.tassenbedrukken.net

E-mail: info@factorygroep.nl