Een passend presentatiesysteem is het halve werk. Verrijk uw stand met een presentatie- of beurswand

Als u wel eens op weg bent om bedrijfs- en/of productpresentaties te geven weet u hoe dat een goed presentatiesysteem één van de belangrijkste aspecten is bij het presenteren. Er zijn globaal drie soorten systemen die elk hun specifieke voordelen hebben met betrekking tot flexibiliteit, gebruiksgemak en kosten, namelijk Presentatiewanden, Rollup Banners en Banner Stands. Zie hieronder voor een overzicht van de eigenschappen.

Presentatiewanden
Een presentatiewand is de oplossing als u zich op een professionele manier wilt presenteren. Ze worden in de volksmond ook wel eens beurswanden genoemd. Met een veelzijdig assortiment aan presentatiewanden hebben wij ook voor u een mooi en tevens zeer duurzaam presentatiesysteem in huis. Hiermee zal u op een efficiënte en doeltreffende wijze uw doelgroep bereiken. Onze presentatiewanden zijn erg eenvoudig op te zetten en perfect te gebruiken op beurzen, evenementen, congressen vakdagen en andere gelegenheden.

Rollup Banners
Bent u op zoek naar een presentatiesysteem dat in enige seconden staat, eenvoudig te verplaatsen is en verpakt zit in een handige draagtas. Dan is de Rollup Banner de juiste oplossing voor u. Of u de Rollup Banner nu gebruikt voor een verkooppresentatie of op b.v. een beurs, het voegt ten allen tijde iets toe aan uw presentatie.

Banner stands
Een Banner Stand heeft veel voordelen. Het systeem is licht in gewicht en daardoor uitermate gemakkelijk te vervoeren en op te zetten. Daarnaast is het voor de gebruiker mogelijk om op eenvoudige wijze een nieuwe print te monteren. De Banner Stands zijn er in verscheidene maten en modellen. Elke banner stand is eventueel uit te breiden met een lichtspot.

ExpoStoreOnline.com is de leverancier van Mobiele Presentatiesystemen. Voor elk type presentatie een passend systeem. In onze collectie kunt u kiezen uit verscheidene uitvoeringen van een Banner Stand, een Roll Up Banner, een Presentatiewand, een Beurswand, een Mobiele Balie of een Brochurehouder. Wij leveren uitsluitend producten die 100% gebruiksklaar zijn. Dit voorkomt voor u verrassingen achteraf.

Stefan Wijnen