Online geld verdienen – hoe doe je dat?

De kans is groot dat ook jij op zoek bent naar een manier om online geld te verdienen, je bent nu eenmaal niet voor niets bij dit artikel terecht gekomen. Er zijn ontzettend veel manieren waarop je in staat bent om online geld te verdienen.

Wil je er achter komen welke manieren er zijn om geld te verdienen? Lees dan snel verder, we hebben voor jou namelijk een selectie gemaakt met de beste manieren om zelf online geld te verdienen!

Hoe online geld verdienen – kies je eigen manier

Voordat we ingaan op de manieren waarop je in staat bent om online geld te verdienen is het handig om even stil te staan bij de volgende vraag: hoe online geld verdienen? Deze vraag zal volledig afhangen van wat je zelf graag wilt. Niet iedereen vindt het bijvoorbeeld leuk om een blog op te zetten.

Voor hen zijn er andere mogelijkheden om geld te verdienen via het internet. Zij kunnen bijvoorbeeld kiezen voor online social media kanalen of voor het geven van een e-cursus. Het belangrijkste is dat je kiest wat je leuk vindt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je de beste kwaliteit kunt leveren. Enkele bekende manieren om online geld te verdienen zijn hieronder terug te vinden:

#1: Het invullen van online enquêtes

Een steeds populairdere manier voor studenten om geld online te verdienen is het invullen van online enquêtes in hun vrije tijd. Onderzoeksbureaus werven altijd nieuwe leden over heel de wereld om enquêtes te beantwoorden en nieuwe producten te testen.

Voor een paar minuten invullen kun je een paar euro’s verdienen. Deze worden betaald als contant geld of als bon. Je kunt tot wel 5 euro verdienen voor sommige enquêtes!

#2: Betaalde zoekopdrachten

Wilt u geld verdienen voor alles wat je opzoekt op het internet doet? Dit moet een van de makkelijkste manieren zijn om online geld te verdienen zonder te investeren. Het bedrijf Qmee.com beloont je voor het zoeken in Google, Bing of Yahoo.

Je installeert een eenvoudige add-on op je browser en je gebruikt de zoekopdrachten zoals je deze normaal ook zou gebruiken. Voor elk zoekresultaat krijg je van Qmee een beloning.

Het grote voordeel is dat er geen minimum verbonden zit aan de uitbetalingen. Rijk wordt je er niet van, maar zo online geld verdienen is echt nog nooit zo makkelijk geweest als nu.

#3: Ontdek het ‘Disney Vault’ geheim

Om de vraag hoog te houden beperken Disney Studios het aanbod van sommige home release klassiekers.  Ze zijn opgesloten in de ‘kluis’ voor 8-10 jaar voordat ze worden vrijgegeven voor een korte onbepaalde tijd.

Koop ze in dit venster tegen een normale verkoopprijs en je kunt een mooie winst maken als ze nog een jaar of tien te koop zijn. In 2011 kon je bijvoorbeeld Beauty and the Beast op Blu-ray 3D kopen voor slechts €24,99.

In slechts een paar jaar tijd was deze film te vinden op Amazon voor maar liefst €74.99. Door goed onderzoek te doen kan je aardig wat verdienen.

#4: Schrijf een e-book (of andere teksten)

Als studenten ergens goed in zijn is het misschien wel het schrijven van teksten. Met de Amazon Kindle winkel kan iedereen een e-Book publiceren en geld verdienen. De Kindle app is op dit moment beschikbaar op bijna elk apparaat (laptops, iPads, smartphones en natuurlijk Kindle).

Dit zorgt ervoor dat er een enorm grote markt is die je kunt bereiken. Door je e-Book online te zetten voor een paar euro kun je echt een hoop verdienen. Mocht je nu niet zoveel zin hebben om een heel boek te schrijven dan is het natuurlijk ook mogelijk om met normale teksten aan de slag te gaan.

Ook copywriters verdienen op dit moment namelijk erg veel. Door de hoge vraag zullen er altijd bedrijven zijn die teksten nodig hebben voor hun bedrijf.

#5: Affiliate marketing voor bedrijven/producten

Als je een groot aantal volgers hebt op sociale media of als je zelfs een blog of website kun je direct beginnen met het binnenhalen van geld door het promoten van allerlei bedrijven en producten.  Zo online geld verdienen brengt wat werk met zich mee, maar het kan echt een hoop opleveren.

Meld je aan als publisher op het Awin-netwerk, bekijk hun aanbiedingen op de blog of blader door de merchant listings om iets te vinden waarvan je denkt dat dit wel loopt. Je hoeft alleen maar de link te kopiëren en ergens anders neer te plakken. Als iemand een bepaald product koopt (kan binnen maximaal 90 dagen) met behulp van je link krijg je een flinke commissie.

Benieuwd hoe dit allemaal werkt? Lees dan ook zeker onze review Affiliate Marketing Revolutie review.

#6: Maak je eigen blog

Het opzetten van je eigen blog is ook een prima optie om geld te verdienen. Als je een goede blog hebt zal je namelijk advertenties op je blog kunnen zetten. Hoewel dit niet echt online geld verdienen zonder investeren is, is het wel zo dat de kosten zeer gering zijn.

Voor een eigen site ben je namelijk maar een paar euro per maand kwijt. Je kunt het echt over alles maken wat je maar wilt. Het leukste is natuurlijk om een onderwerp voor je blog te kiezen waar je echt iets van weet. Dit maakt het namelijk makkelijker om de juiste content te maken.

#7: Online geld verdienen met Fiverr

Fiverr is nu ’s werelds grootste marktplaats voor mensen om geld te verdienen met het verkopen van kleine diensten (bekend als ‘gigs’). Wat je aanbiedt kan van alles zijn. Van het schrijven van een tekst tot aan het vertalen, van grappen uithalen en tot aan het maken van voice-overs.

De standaardprijs is $5 (vandaar de naam Fiverr), maar je kunt deze prijs altijd verhogen als je dit wilt. Hoewel het misschien niet veel lijkt, kan het snel oplopen. Er zijn genoeg voorbeelden van Fiverr verkopers te vinden die een flink salaris binnen halen via de site.

Door te kiezen voor een van deze opties is online geld verdienen ook voor jouw weggelegd. Het is namelijk echt zo dat geld verdienen via internet voor iedereen mogelijk is. Door creatief te denken en door goede content te leveren kan je er aardig wat mee verdienen. Dit is toch veel beter dan vakkenvullen?

SiteReviews.nl

SiteReviews.nl is de website voor 100% onafhankelijke reviews en ervaringen in Nederland. Wij helpen jou het makkelijker te maken met de juiste keuze. Ook profiteer je namens ons direct over de juiste kortingen