Gaiakraft rukt op naar Duitsland!

Gaiakraft rukt verder op naar Duitsland!!

Gaiakraft heeft in een zeer korte tijd naamsbekendheid opgebouwd in Nederland. Veel bedrijven, instellingen en gemeentes hebben de weg naar Gaiakraft gevonden en zetten dit dankbaar in om Milieu Verantwoord te kunnen Ondernemen (MVO). Gaiakraft heeft een succesvolle introductie in Nederland kunnen bewerkstelligen. En nu is het de beurt aan Duitsland!

Met gepaste trots kunnen wij melden dat onder regie van de Gaia-Concept organisatie, Gaiakraft haar intrede in Duitsland zal maken. Door intensieve lokale commerciële activiteiten, zal Gaiakraft via een breed kanaal op de markt gezet gaan worden. Zowel eindklanten zullen benaderd worden, als ook bureaus en drukkerijen.

Om het zelfde success als in Nederland te behalen heeft Gaia-Concept gekozen voor een Duits bedrijf die als agent voor Gaiakraft zal fungeren.

Binnen enkele weken is het bedrijf voorzien van een eigen website en brochure materiaal. De voorbereidingen zijn reeds getroffen.

Het is duidelijk dat ook Duitsland een stap in de goede richting kan maken als het om Maatschappelijk Verantwoord Communiceren gaat!

Wederom een succesvolle stap in een groener milieu!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met marc.heddes@gaia-concept.nl of bezoek onze website www.gaia-concept.nl

• Hendrik schreef:

Ook wij hebben op Gaiakraft ons drukwerk laten uitvoeren. Bijzonder materiaal maar vooral een verantwoorde keus. Met name het sparen van bomen en geen gebruik van kostbaar water sprak ons enorm aan. Dus iedereen die echt MVO wil raden wij aan om Gaiakraft te gebruiken i.p.v. Papier