Zakenvrouwenclub lanceert editie 2023 jaarlijkse glossy

De derde editie van de jaarlijkse glossy Zakenvrouwenclub is op 22 november gelanceerd met een event in het Brabantse Grave. De drijvende kracht achter dit blad was ook deze keer Tess ter Horst, oprichter van het bedrijf Zakenvrouwenclub.

Het blad ziet er volgens Tess anders uit dan de twee voorgaande jaren. “Alles van Zakenvrouwenclub heeft een totale rebranding ondergaan en dat zul je ook terugzien in de glossy”, vertelt Tess. “De hele look-and-feel van Zakenvrouwenclub wilden we op onze missie en visie afstemmen. Zakenvrouwenclub moet empowerend, krachtig en waardevol zijn voor vrouwen. Dat wilden we ook doorvertalen in de glossy. We hebben wat professionaliseringsslagen gemaakt en dat gaat ook het komend jaar door.”

Het blad bevat, net als in voorgaande twee jaren, een groot aantal inspirerende en diepgaande interviews met zakenvrouwen. Ruim veertig vrouwen komen aan het woord.

Het blad wordt in een oplage van 9.000 exemplaren bij onder meer filialen van de Rabobank, Van der Valk-hotels, advocatenkantoren en kapsalons verspreid. Ook kan de glossy via de website van Zakenvrouwenclub worden besteld.

Internationale uitrol

De glossy wordt volgend jaar ook in België gelanceerd, en Tess wil daarnaast komend jaar in Nederland twee edities uitgeven. “Daarna wil ik dat uitbreiden naar vier”, zegt Tess.

Het nieuwe nummer is op 22 november via een netwerkevent gelanceerd in centrum Nidum in de Noord-Brabantse vestingstad Grave. Het programma bestond uit inspirerende sprekers, een walking dinner van vijf gangen, en er waren diverse winacties.

Adam Smith