Houten vloer leggen of schuren, BVO vloeren is er in thuis!

Parketvloer leggen
BVO Vloeren werkt bij het parketvloer leggen zo pas mogelijk zodat storende plakplintjes en profielen niet nodig zijn.Voor een esthetisch en ruimtelijk effect leggen we de vloeren zoveel mogelijk onder deurkozijnen door. Indien uw nieuwe vloer ononderbroken moet doorlopen in meerdere ruimten, heeft het gebruik van dorpels geen nut meer. Deze verwijderen we voor u en zorgen daarbij dat lichte niveauverschillen worden opgevangen.

Houten vloer schuren
Bij juist onderhoud van uw houten vloer, kan deze een leven lang mee. Echter, door de jaren heen worden veel invloeden losgelaten op uw vloer. Het is dus geen overbodige luxe uw houten vloer eens in de zoveel tijd te laten schuren. Bent u bang dat bij het houten vloer schuren, alles onder het stof zit en u uw gehele huis stofvrij moet maken? Dat u of uw gezinsleden last kunnen krijgen van de in de lucht hangende stofdeeltjes en geuren? Ons machinepark is uitgerust met de modernste apparatuur voor het stofvrij houten vloeren schuren.

Ondanks dat er een stofzak aan de schuurmachine zit, is stof altijd een probleem geweest bij het parketvloer schuren. Dit probleem is nu opgelost met het Dust Care System van Bona, waar BVO Vloeren mee werkt. Het is een compleet afgesloten systeem, waarbij stof niet kan ontsnappen tijdens het wisselen van de stofzak. Schuren zonder stof en minder geur. Een enorm krachtige stofzuiger, motor en een gepatenteerd twee-staps cycloonssysteem zorgen ervoor dat stof veilig wordt verzameld. Hierdoor zorgt de Bona Dust Care voor een vrijwel stofvrij resultaat.

BVO vloeren
Het credo van parketzaak BVO Vloeren zegt het allemaal: zorgvuldig en met smaak uitgekozen houten vloeren zijn een beeldbepalend onderdeel van het interieur. Onze gehele bedrijfsvoering is er daarom op gericht onze klanten naar de voor hen juiste houten vloeren te begeleiden. Naast ons uitgebreide assortiment parket en houten vloeren kunt u BVO Vloeren uw parketvloer laten leggen, uw parketvloer laten schuren, of laten renoveren (parketrenovatie), verzorgen wij het onderhoud aan uw houten vloer, expertise bij schade, aanheling parket, parket op vloerverwarming/vloerkoeling, parket geschikt voor appartementen, traprenovatie, onderhoudsmiddelen en accessoires.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer