Fashion & Trends viert vernieuwd concept met feestelijke actieweek

Veel, héél veel leuke acties en aanbiedingen. Fashion & Trends heeft iets te vieren. 1 oktober 2017 lanceert ze met trots en een bescheiden feestje haar nieuwe merkstijl en online winkel. Een volwassen concept voor de zelfbewuste vrouw die graag speelt met verschillende stijlen en niet bang is om er altijd en overal op en top vrouwelijk uit te zien. Neem op 1 oktober, of gedurende de daaropvolgende actieweek, een kijkje op fashionandtrends.nl en maak kennis met een vernieuwd Fashion & Trends.

De webwinkel van Fashion & Trends werd in 2015 gelanceerd door Saskia de Jong.  Met de trendy collectie richtte zij zich op een brede doelgroep met een liefde voor Ibiza-stijl. Met de nieuwe look and feel slaat Fashion & Trends een gerichtere zijweg in. De uitstraling is vriendelijker, warmer en vrouwelijker. En daarmee richt ze zich meer op de zelfbewuste vrouw die midden in de maatschappij staat. Vrouwen die aandacht voor zichzelf hebben en zich altijd en overal écht vrouw willen voelen.

Betaalbare luxe

Fashion & Trends staat en gaat voor betaalbare luxe. Kleding, schoenen, tassen en accessoires voor elke gelegenheid. Want Fashion & Trends gelooft dat je er – als je wilt – altijd stijlvol en glamoureus uit kan zien. Of je nu op een feestje bent, naar je werk gaat of lekker een avondje ontspannen op de bank zit. Niet over the top maar modieus, vrouwelijk, elegant en comfortabel.

Glamorous Fashion, Given, C&S Paris, Rebelz, het is een greep uit het merkenaanbod van Fashion & Trends. Saskia de Jong stelt de collectie persoonlijk samen en let daarbij in het bijzonder op betaalbaarheid, kwaliteit en stijl. “Musthaves, basics, casual, chique, ik vind het leuk om verschillende stijlen aan te bieden die elkaar aanvullen of versterken. Zo kan iedereen door te mixen en matchen haar eigen persoonlijke stijl creëren. We hoeven er immers niet allemaal hetzelfde uit te zien. Met het uitgebreide aanbod aan accessoires maak je je outfit compleet. En dat lekker vanuit je luie stoel.” Mooie kleding hoeft ook niet duur te zijn, weet Saskia. “Ik zoek naar mooie merken die kwaliteit bieden maar tevens betaalbaar zijn. Soms zijn er uitschieters, maar over het algemeen kun je bij Fashion & Trends met gemak een complete outfit voor onder de 100 euro samenstellen.”

Persoonlijk online winkelen
Fashion & Trends is een webwinkel maar desondanks – of juist daarom – is er veel aandacht voor persoonlijk contact. Saskia: “Ik wil dat mijn klanten zich thuis voelen en het gevoel hebben dat ze bij ons terecht kunnen voor persoonlijk advies en contact. We hebben dan ook gekozen voor een actieve klantenservice en persoonlijke afhandeling van bestellingen. Daarnaast hebben we een showroom waar mensen desgewenst artikelen kunnen komen bekijken, afhalen of ruilen. Daarnaast proberen we zo veel mogelijk de service te bieden die mensen gewend zijn van de grote webwinkels. Denk aan gratis bezorging bij bestellingen vanaf 50 euro, voor 16.00 uur besteld de volgende werkdag in huis en de mogelijkheid om achteraf te betalen.”

Fashion & Trends is gevestigd aan de Handelsweg 3 te Kerkdriel; mail info@fashionandtrends.nl; www.fashionandtrends.nl.