Mopinion lanceert nieuw online feedback reporting platform als onderdeel van marktuitbreiding

Met trots kondigt Mopinion de nieuwste versie van hun klantfeedback reporting software voor websites en apps aan. Met het vernieuwde systeem kunnen gebruikers zelf hun eigen feedback formulieren opzetten en dashboards creëren waarin feedback uit verschillende bronnen omgezet kunnen worden naar data-visualisaties en real-time analyses.

De nieuwste softwareversie van Mopinion sluit aan op wereldwijde trends binnen digitale marketing en klantbeleving. Udesh Jadnanansing, medeoprichter en managing partner bij Mopinion: “We hebben in de afgelopen jaren een opmerkelijke en belangrijke verschuiving gezien in de manier waarop digital marketeers werken. Er is een grote vraag naar tools die digital marketeers zelf kunnen bewerken en waar zij direct gebruik van kunnen maken. Ze willen als het ware ideale systemen creëren voor hun eigen specifieke behoeften. Binnen het digitale landschap zie je een enorme toename in het gebruik van marketing gerelateerde SaaS (Software-as-a-Service) tools, vaak met mogelijkheden om zelf achter de knoppen te kunnen zitten. We spelen in op deze ontwikkelingen, zodat we onze marktleidende positie kunnen uitbreiden.”

Zelf achter de knoppen

Het belangrijkste onderdeel van de nieuwe software is dat marketeers zelf feedbackformulieren kunnen ontwerpen voor hun website en apps. Daarbij krijgen ze allerlei mogelijkheden om zelf met de data aan de slag te gaan, zoals het maken van eigen dashboards en analyses. Daarmee kun je feedback uit allerlei bronnen visualiseren in eigen real-time feedback rapportages. De tools zijn eveneens voorzien van toepassingen op gebied van tekst- en sentiment-analyse.

“Tegenwoordig leggen vrijwel alle feedback tools de focus op het verzamelen van klantfeedback. Deze tools bieden de gebruiker te weinig mogelijkheden om belangrijke analyses te doen. Zo blijft feedback oppervlakkige data en is het geen informatie waar je als bedrijf iets mee kunt. Mopinion gelooft dat het voor elk snelgroeiende en pro-actieve online business van levensbelang is om zich aan te passen op de specifieke behoeften van de klant. Dit biedt namelijk mogelijkheden om te kunnen groeien als bedrijft”, aldus Udesh.

Kapitaalinjectie

De nieuwe software van Mopinion is mede het gevolg van een kapitaalinjectie eerder dit jaar van investeringsmaatschappij Capital Mills. Vanwege deze investering heeft Mopinion de mogelijkheid gekregen om snelle technologische ontwikkelingen te kunnen doorvoeren en om versneld te groeien in de Europese en Amerikaanse markt.

Over Mopinion
De klantfeedback software van Mopinion maakt het voor bedrijven gemakkelijk om feedback van websites en mobiele apps te verzamelen en te analyseren. Mopinion werkt zowel voor het hoger MKB als grote nationale en internationale spelers waaronder Microsoft, BMW, TomTom en Interpolis.

Udesh concludeert: “Dit is een uitdagende fase voor zowel Mopinion als voor onze klanten, waarin we grote ontwikkelingen van onze systemen kunnen laten zien. Wanneer het digitale landschap verandert, moet de manier waarop we naar online sales en klantbinding kijken ook veranderen. Wij willen hier vanuit Mopinion een belangrijke bijdrage aan te leveren”

Mopinion

At Mopinion we make breakthrough software that changes the way enterprises use customer feedback from websites and apps. We truly believe customer feedback is a crucial ingredient for Digital-First enterprises to succeed. Mopinion powers these companies by offering an analysis and reporting solution that supports users’ desires for data discovery. All in a delightful user experience.