Event & Feest fotografie \”ZoenFoto, alleen maar zoenend op de foto\”!

Vanaf nu alleen nog maar zoenend op de foto!

Een kus op de wang, hand of mond het maakt niet uit zolang er maar gekust wordt op de foto. Professionele ZoenFotograaf Daniëlle Sessink biedt bedrijven en particulieren de mogelijk om een echte sfeermaker toe te voegen aan hun evenement of feest. “Zoenend op de foto met wie of wat je maar wilt, dit zorgt voor leuke foto’s”. De foto’s krijgen emotie en geven een leuke herinnering weer.

Het mooie van een zoen

Wist u dat de allereerste afbeelding van een verliefd zoenend paar, stamt uit 1500 en werd gemaakt in India. Zoenen is tijdloos en universeel, dat is een feit.  We geven er mee aan dat we voelen voor iemand. Het is leuk, liefdevol, grappig en altijd positief! Door een zoen op een foto vast te leggen, leg je een emotie vast en bij zoenen maak je endorfine aan, dus je wordt er ook nog eens heel blij van!

De Zoenfotograaf

Een professionele fotograaf zal de foto’s maken en zorgt voor de invulling van een leuke foto en goed ingevuld beeld. Onze zoenfotograaf zal er voor zorgen dat mensen zich op hun gemak voelen en een leuke pose aannemen zodat de foto er top uit komt te zien.

Naast dat het een leuk aandenken en sfeermaker is voor een (thema)feest, kan je ook een persoonlijke tekst toevoegen of reclame maken voor je bedrijf.

Spread the love met zoenfoto’s! Het leukste moment van jou evenement vastgelegd. De ZoenFoto’s bekijk je op www.ZoenFoto.nl.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Danielle Sessink

Event en Feest fotografie | Ondanks dat het een leuk aandenken en sfeermaker is voor een (thema)feest, kan je ook een persoonlijke tekst toevoegen of reclame maken voor je bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan een tekst: “Bruiloft Pieter & Sophie” of “Bedankt voor het gezellig feest”Reclame/promotie De reclame die als watermerk op elke foto komt te staan zien veel mensen doordat 83% van de foto’s tegenwoordig het social media netwerk als FacebookTwitterGoogle+ en Pinterest bereikt. Als iemand zijn/ haar foto bijvoorbeeld op facebook zet, zien al zijn/ haar vrienden dat. Gemiddeld heeft iemand 200 vrienden die het allemaal zien. Reken maar uit hoeveel mensen je dan bereikt met jou reclame. Dus ondanks dat het een leuke sfeermaker van de avond is geeft het je bedrijf ook een enorme reclame boost! Wat extra's voor mijn feest? Extra invulling? www.ZoenFoto.nl