Bereid u vast voor op het beursseizoen met een gepaste presentatiewand

Na de zomer begint het beursseizoen weer, hét moment om uw bedrijf of uw product te tonen aan de markt. Natuurlijk wilt u daarbij een zo professioneel mogelijke uitstraling achterlaten. Het is daarom zaak om nu al na te denken wat u nodig heeft om dit te bereiken. Naast een goede uitstraling spelen natuurlijk ook andere aspecten een rol. Wilt u met uw beurspresentatie bijvoorbeeld informeren, of alleen de interesse wekken, zodat u of uw personeel contact kunnen leggen. Dit speelt een belangrijke rol bij de keuze van uw beurs presentatiesysteem, kiest u bijvoorbeeld voor een presentatiewand of een beurswand, maar ook de opmaak van uw presentatiesysteem is afhankelijk van de te kiezen uitstraling en doelen.

Roll-Up BannerOpmaak presentatiewand
Indien u beschikt over een programma als Adobe Indesign, Photoshop of Illustrator is het mogelijk om zelf uw presentatiewand vorm te geven. Bedenk echter wel dat een goede presentatie niet alleen bestaat uit een opsomming van foto’s en informatie. Het moet ook mooi vormgegeven zijn en één geheel vormen, waardoor het vaak lastig is om een dergelijke presentatie zelf samen te stellen. Het is in deze vaak aan te raden een grafisch ontwerper in te zetten. Deze kan u helpen uw doel van de presentatie goed te formuleren en uiteraard uit te voeren. Om dit alles op tijd af te ronden, is het wel zaak om hier vroeg mee te starten.

Een goede bedrijfspresentatie begint bij een goed presentatiesysteem en moet volgens ons daarom aan de volgende voorwaarden voldoen:
– Hoge kwaliteit
– Licht van gewicht
– Eenvoudig te vervoeren
– Snel opzetbaar

Bedrijfsprofiel
ExpoStoreOnline.com is dé leverancier van Mobiele Presentatiesystemen. Voor elke gewenste presentatie een passend presentatiesysteem.

In ons assortiment kunt u kiezen uit verschillende uitvoeringen van een Banner Stand, een Roll Up Banner, een Presentatiewand, een Beurswand, een Mobiele Balie of een Brochurehouder. Wij leveren uitsluitend producten die 100% gebruiksklaar zijn. Dit voorkomt voor u verassingen achteraf.

Ruben Vermeer