Grisport, de plaats voor het kopen van professionele werkschoenen.

Over Grisport
Beschermend, stoer, eigentijds en comfortabel dat is waar Grisport werkschoenen voor staan. Menig drager van werkschoenen loopt weg met de veiligheidsschoenen van het Italiaanse label Grisport. Grisport maakt voor haar grisport werkschoenen en werklaarzen gebruik van innovatieve materialen, producten en productietechnieken. Alleen de beste materialen zijn goed genoeg. In de Grisport veiligheidsschoenen vind je dit onder andere terug door het gebruik van Vibram® zolen, Sympatex® waterdichte folies en Cambrelle® voeringen. Ook het door Grisport zelf ontwikkelde, unieke HeelSupport System® is daar een goed toonbeeld van.

Veiligheid voorop

Grisport werkschoenen bieden de ideale mix tussen gemak en veiligheid. Met Grisport werkschoenen heeft u de Italiaanse klasse letterlijk aan uw voeten liggen. De werkschoenen van Gripsport voldoen aan de beste Europese Normeringen voor werkschoenen en zijn voorzien van een CE-Keurmerk. Dit houdt in dat veiligheid en duurzaamheid worden gegarandeerd. Iets wat vanzelfsprekend erg significant is als het gaat om werkschoenen. De Grisport werkschoen is beschikbaar in zowel een laag als een hoog model. De verscheidene werkschoenen zijn geschikt voor bezigheden in vrijwel alle branches.

Veiligheidsklassen
De basisvereisten voor werkschoenen worden ook wel aangegeven met SB. SB staat voor Safety Base en heeft als vereiste in ieder geval een stalen neus en antistatische eigenschappen (geen electriciteit geleiding). Naast deze basisklasse zijn er nog vijf klassen voor werkschoenen. De Grisport werkschoenen vallen doorgaans onder de S2 klasse (geschikt voor natte werkomstandigheden) of S3 (toevoeging van stalen zool). De S3 categorie is de meest gebruikte categorie en geschikt voor bijna alle branches en werkomstandigheden, zoals de bouw en industrie.

Over Grisport

Gri-sport.net is een handelsnaam van Unishore Bedrijfskleding B.V. een groothandel in bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen gevestigd in Den Helder. Kernwaarden van Gri-sport.net zijn scherpe prijzen, snelle leveringen en alleen kwaliteitsproducten.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer