Nieuw platform voor duurzame agrarische ondernemers

Vossen Laboratories Int. B.V. introduceert nieuw platform voor de duurzame, future proof agrarische ondernemer.

De invloed van het milieubeleid groeit van meststoffen tot pesticiden, boeren moeten bewust omgaan met een complexe, groeiende regelgeving en gouvernementele beperkingen. Nieuwe situaties en nieuwe omgevingen vragen om nieuwe benaderingen.
Samen met eenvoudige, professionele en natuurlijke gezondheid preventieprogramma’s helpen we boeren naar een wereld met zero antibiotica en zero pesticiden.

Landbouwer zijn is een serieuze onderneming in deze tijd, nochtans bieden nieuwe technologieën kansen. Dat is precies wat we waarderen bij Vossen The New Farming. We zien verschuivingen in boerderij structuren en grote overdrachten van boerderijen aan jongere producenten zullen binnenkort plaatsvinden.

De gemiddelde boer is 57 jaar oud en 30% is ouder dan 65. Na die trend, zal een versnelling van de technologie gezien worden. Agtech ontwikkelt zich snel, auto water systemen en drones worden steeds vaker ingezet. De invloed van milieuwetgeving van meststoffen tot pesticiden groeit, daarom moeten boeren bewust zijn van een complexe, groeiende web van regelgeving en gouvernementele beperkingen. Wij begrijpen boeren, wij ondersteunen futuristische landbouw en veranderende omgevingen met onze veilige producten.

Speciaal voor mindfull boeren, hebben we de Trust Me I’m A Farmer Campagne opzet zodat boeren via een billboard kunnen delen dat ze werken aan het milieu. Ook op social media kunnen ze via de hashtags #zeroantibiotics en #zeropesticides delen dat ze werken aan duurzaamheid en veilige consumenten producten.

De nieuwe webshop van Vossen The New Farming heeft ook een Club waarin je als boer punten kunt verdienen die je dan vervolgens in kunt zetten voor kortingen of goodies. Elke boer die zich inschrijft ontvangt een hoodie en autosticker zodat ze werderom kunnen laten zien dat ze werken aan een milieubewuste wereld.