Beijing Radio & Television Station Beijing Time kondigt de preview aan van de 2e Beijing International Canal Art Week

Beijing, China – Om de culturele en toeristische uitwisselingen met internationale kanaalsteden te verdiepen, start het online live-uitzendingsprogramma “Bestemming met Online Populariteit in de ‘Vriendenkring’ voor Wereldwijde Kanalen” dat speciaal wordt geproduceerd door het 2e Beijing International Canal Arts Fest, dat wordt gesponsord door het Beijing Municipal Culture and Tourism Bureau, georganiseerd door Beijing Overseas Cultural Exchanges Center en uitgevoerd door Beijing Radio & Television Station Beijing Time. Zeven culturele gezanten uit China, Egypte, Thailand, Mexico, Nederland, Italië en Duitsland zijn uitgenodigd om samen te komen in Tongzhou, Beijing, aan het Beijing-Hangzhou Grand Canal. Ze gaan samen aan boord van de boot, genieten van het prachtige landschap van het kanaal, praten over het kanaalverhaal en delen de wereldgids voor kanaalbezoek!

Thematische webpagina van Beijing International Canal Arts Fest https://item.btime.com/f5e2uc0n5va8ju9ma447ion8pck

Zeven culturele kanaalgezanten zullen het publiek meenemen op zoek naar de unieke charme in het ecologische landschap en de stedelijke ontwikkeling van China en kanaallanden zoals China, Egypte, Thailand, Mexico, Nederland, Italië en Duitsland; het heerlijke eten, de drukke en hectische activiteit of opwinding ervaren langs het Grand Canal van China, het Suezkanaal, het Ong Ang-kanaal van Bangkok, het Xochimilco-kanaal, het Giethoornkanaal, het Grand Canal van Venetië en het Dortmund-Eemskanaal, en ontdek het culturele erfgoed van wereldberoemde kanaalsteden als Beijing, Tianjin, Wuzhen (Zhejiang), Port Said, Bangkok, Mexico City, Giethoorn, Venetië en Münster.

Bovendien hebben Li Xinrong, Li Kaichou, Fan Tongzhou, Nikangyujiang (Beijing Dance Academy), Zhang Xuelong(Beijing Dance Academy) uit China, Jenny and the Steady Go’s uit Duitsland en Bola Suriana uit Mexico liederen en dansen uitgevoerd die hedendaagse stijlen combineren met lokale volksgebruiken.

Laten we samen de hotspots van de kanalen betreden via de voorstellingen, culturele rondleidingen en interacties tussen Chinese en buitenlandse kanaalambassadeurs, en de wereld van de kanalen betreden met prachtige prestaties op het gebied van cultuur, ecologie en ontwikkeling, in Beijing, in heel China en over de hele wereld!

Om 20:00 uur op 10 december (Beijing tijd)
Episode 1 “Charming Waterfront”
China-“Zomerpaleis (Munming-meer)” van het Grote Kanaal.

Egypte-Suezkanaal

Italië-Venetië Grand Canal

Li Xinrong, Li Kaichou, Fan Tongzhou, Beijing Dance Academy (China) – “We Live by the Canal”.

Om 20:00 uur op 11 december (Beijing tijd)

Aflevering 2 “Bustling Waterfront” China-“Shichahai” van het Grand Canal

China-“Tianjin” van het Grand Canal

Thailand-Bangkok Ong Ang Kanaal

Kanaal Mexico-Xochimilco

Bola Suriana (Mexico) – “Song of Water”, “Rain”.

Om 20:00 op 12 december (Beijing tijd)

Aflevering 3 “Ancient Waterfront”China- “Randeng Pagoda” in Tongzhou sectie van het Grand Canal

China- “Wuzhen, Zhejiang” van het Grand Canal

Nederland-Giethoornkanaal

Duitsland-Dortmund-Eemskanaal

Jenny and The Steady Go’s(Duitsland)-De weg naar Dortmund-Eemskanaal

Van 10 tot 12 december wordt het programma uitgezonden om 20:00 (GMT+8).

elke avond, met korte video’s die om 8:00 (GMT+8) de volgende dag worden gelanceerd. Blijf op de hoogte!

kunt u ook genieten van de World Canal Heritage Exhibition en de prachtige inhoud van het eerste Beijing International Canal Arts Fest!

Het Chinese publiek kan inloggen op platforms zoals de officiële website van Beijing Time (btime.com), de officiële website van het Beijing Overseas Cultural Exchanges Center (bocec.cn) en het videoplatform WeChat, Baidu, Sina Weibo, Sina News, iQiyi, Kwai, Douyu, Bilibili, Tiktok, Youku, Sohu enz. en de shows bekijken door trefwoorden te zoeken.

Het buitenlandse publiek kan ze bekijken via iTalkBB, Beijing Time Official Channel of Youtube en Radio Beijing International Channel of Youtube. Bovendien zal op 12 december rond 20.00 uur (plaatselijke tijd) de onverkorte director’s cut worden uitgezonden op CICC!

(De specifieke inhoud is afhankelijk van de feitelijke uitzending)

Producenten van evenementen

Sponsor: