The Glamour Manager lanceert leadership-event ‘Lead with Elegance’

The Glamour Manager, Maxime Coesèl, organiseert op 19 en 20 april in Slot Zeist voor het eerst het tweedaagse leadership-event ‘Lead with Elegance’. Dit is een nieuw initiatief voor ondernemende vrouwen die vanuit hun kracht, authenticiteit en charme nóg succesvoller willen worden.

Op het programma staan naast meer dan 10 plenaire sessies en workshops ook een panelgesprek en een netwerkdiner. Sprekers zijn onder andere Annemarie van Gaal, Natacha Harlequin, Karin Bloemen en Leco Zadelhoff. Ondernemende vrouwen die zowel zakelijk als privé nog succesvoller willen worden, zijn van harte uitgenodigd op het event.

Volgens Maxime Coesèl is glamour meer dan alleen de glitters en luxe van bekende Nederlanders. “Echte glamour is voor iedereen toegankelijk en komt van binnenuit. Het is een gevoel van zelfverzekerdheid, van trots en authenticiteit, en zorgt voor een sterke en ‘attractive’ uitstraling.” Als The Glamour Manager helpt Maxime vrouwen om hun glamour te omarmen, zodat ze krachtiger in het leven staan en op alle gebieden meer succes vinden. Die passie heeft geleid tot het ontstaan van het leadership-event ‘Lead with Elegance’, dat de onderneemster lanceert op 19 en 20 april.

‘Lead with Elegance’

Het event bestaat uit twee volledig verzorgde dagen in Slot Zeist. Deelnemers leren meer over leadership, glamour, en persoonlijke en zakelijke ontwikkeling, maar kunnen ook netwerken met zakelijke topvrouwen en ondernemers uit Nederland. The Glamour Manager wil haar gasten inspireren met pioniers uit het bedrijfsleven, de media, lifestyle, fashion en de beautybranche. Daarom heeft ze sprekers uitgenodigd als Annemarie van Gaal (selfmade topondernemer), Natacha Harlequin (top strafrechtadvocaat), Karin Bloemen (zangeres en cabaretier), Denise Dechamps (founder Body Language Academy), Anne-Marie van Leggelo (founder Het Etiquette Bureau), Leco van Zadelhoff (hair en beauty), Kelly Huijsman (styling), en Kimmylien Nguyen (succesvol onderneemster).

Over Maxime Coesel

Maxime Coesèl (1991) is de eerste Glamour Manager ter wereld. Het is haar missie om het begrip glamour te herdefiniëren naar een begrip dat meer behelst dan de glitter en glamourwereld die zichtbaar is in de media. Ze biedt kennis en inspiratie aan ondernemende vrouwen om zo hun glamour van binnenuit te (her)ontdekken en een doorvertaling te maken naar een sterke ‘state of mind’. Maxime verzorgt events, werkt als presentatrice bij RTL4, en is spreker bij evenementen. Ze heeft haar eigen podcast, ‘Glamour Inside’, en produceerde de masterclassvideo’s ‘Time to Sparkle’.

Deelname

Ondernemende vrouwen die interesse hebben om op 19 en 20 april deel te nemen aan ‘Lead with Elegance’ kunnen zich aanmelden via deze link.

Adam Smith