Volg uw omzet en productiviteit per uur met een App van Nostradamus

Ons informatie- en besturingssysteem maakt het leven van de ondernemer een stuk makkelijker.

Nostradamus zorgt voor informatie waarmee u uw bedrijfsvoering beter kunt sturen. De ManagersApp is een operationeel middel waarmee u direct kansen kunt zien. U kunt het snel bijsturen en verbeteringen doorvoeren. Bovendien zijn updates van de Nostradamus apps gratis. Met de nieuwste update van de ManagersApp kunt u realtime uw productiviteit volgen.

U ziet per uur hoeveel omzet u draait met het aantal personeelsuren dat u dat moment heeft ingezet. Het werkt als een kilometerteller: het aantal gewerkte uren maal het uurloon zijn uw loonkosten. De App rekent elk uur uit, hoe hoog de productiviteit is. Dus zet u te veel uren in, in vergelijking tot de gedraaide omzet, dan is de productiviteit te laag en daalt de teller. U kunt dat elke minuut bijsturen door, bijvoorbeeld, uw personeel op een andere afdeling of filiaal in te zetten, mensen extra op te roepen of juist eerder naar huis te sturen.

Deze toepassing in de ManagersApp kunt u alleen gebruiken als Nostradamus gekoppeld is met uw kassasysteem.

Meer weten? Bel 0162 – 22 10 00 of email naar: sales@nostradamus.nu