Kan Best VPN Services de kwetsbaarheid verhelpen die is gevonden in servers die het Palo Alto Network draaien?

Over de hele wereld is het internetgebruik in de loop der jaren exponentieel toegenomen, wat heeft geleid tot strengere en betere internet beveiligingsprotocollen. Vandaag de dag gebruikt de wereldwijde online bevolking de hulp van verschillende VPN (virtual private network) diensten om hun anonimiteit intact te houden. De beste VPN-dienst kan ook uw persoonlijke gegevens beschermen tegen het delen met derden zonder uw toestemming en toestemming.

Maar toch zijn er verschillende soorten online bedreigingen die zonder ons medeweten amok maken en schadelijk genoeg kunnen blijken om door een capabele firewall heen te breken. Onlangs heeft Randori, een gerenommeerd beveiligingsbedrijf, een beveiligingsadvies uitgebracht over de kwetsbaarheid die is aangetroffen in bijna 10.000 Palo-Alto-servers die zijn uitgerust met GlobalProtectVPN. Mensen die in het bezit zijn van Palo Alto boxen, in het bijzonder met GlobalProtectVPN, worden gewaarschuwd voor een zojuist gepatchte buffer overflow bug die wordt aangeduid als CVE-2021-3064. Deze bug heeft een ernstgraad van 9,8 op 10 gekregen, waardoor het een van de meest serieuze online bedreigingen is.

CVE-2021-3064 is in staat om het volgende te doen:

• Beïnvloed Palo Alto versie die eerder kwam dan PAN-OS 8.1.17
  • Toegang tot gevoelige configuratiegegevens
  • Uittreksel geloofsbrieven
  • Controle krijgen over de firewall
  • Lateraal bewegen om zicht te krijgen in het interne netwerk

Oplossing via de beste VPN-diensten

Door uw IP-adres te maskeren, geven VPN-diensten u de broodnodige privacy om de meeste obstakels en online bedreigingen die overal aanwezig zijn te omzeilen. Iedereen die overwegend elke dag op het internet surft zou 24/7 toegang moeten hebben tot de beste VPN-diensten die er op de markt zijn tegen een redelijke prijs.

Omdat het de meest veilige manier is om online te blijven, vinden mensen het moeilijk om een geschikte VPN-dienst te vinden volgens hun behoeften en budget. Er zijn verschillende soorten diensten beschikbaar, maar niet iedereen kan de beste of de perfecte worden genoemd voor elke internetgebruiker.

Als u al een VPN-dienst hebt, maar niet zeker weet of deze uw online ervaring beschermt tegen bedreigingen en kwetsbaarheden, kijk dan eens op https://nl.vpntesting.com/best-vpn

Met behulp van deze test kan iedereen in slechts enkele seconden te weten komen of uw VPN intact is of lekt. Nadat u hebt besloten een nieuwe VPN-dienst te nemen, kunt u op zoek gaan naar de beste VPN-diensten die beschikbaar zijn voor een nominale prijs met al hun details.

Over VPNtesting.com:

Dit is een unieke en uiterst nuttige dienst voor online gebruikers die bezorgd zijn over de functionaliteit van hun VPN-dienst en willen controleren of deze hun privacy beschermt of niet. Het duurt slechts een paar seconden om de test uit te voeren en resultaten te krijgen.

Aanvullende bronnen:

Press / Media Contact Details:

andy@vpntesting.com

Andy Michael