Twiglers premium partner van compleet vernieuwde platform NUwerk.nl

Woensdagmiddag 30 augustus is met veel lof de sneak preview van NU.nl ontvangen. Het grootste digitale nieuwsmerk van Nederland is druk met een flinke upgrade van NUwerk.nl. En voor alles wat uit de koker van Sanoma/NU.nl komt geldt: succes gegarandeerd! Twiglers is een van de premium partners van dit compleet vernieuwde platform.

Dit betekent we de verwachte hoge conversie kunnen meenemen in onze campagnes en tegelijkertijd ons principe van ‘no cure, no pay’ kunnen handhaven. Hiermee bereiken onze klanten een nog grotere groep (latent) werkzoekenden.

NU.nl is met dagelijks meer dan 2,1 miljoen uniek bereik het grootste digitale nieuwsmerk van Nederland en een van de meest bezochte sites in ons land. NU.nl is overzichtelijk, betrouwbaar, objectief en met 90 procent direct verkeer de ideale bron voor mensen die volledig up-to-date willen zijn. Het merendeel van de bezoekers is tussen 20 en 49 jaar. Dit is een belangrijke groep voor werkgevers, omdat deze is opgebouwd uit potentiële kandidaten, zowel werkzoekenden als latent werkzoekenden. Deze leeftijdscategorie wisselt in verhouding namelijk nog redelijk vaak van werkgever om onder meer persoonlijke groei en ontwikkeling te stimuleren.

Twiglers begrijpt dat en werkt daarom met een goed doordachte infrastructuur van sterke niches. Mensen kunnen zo gericht zoeken naar een baan die past bij hun persoonlijkheid, niveau en competenties.

Ook heeft de organisatie persoonlijke aandacht, dienstverlening en transparantie hoog in het vaandel staan. De diverse sitemanagers zetten dan ook alles op alles om een kandidaat te helpen. Ze staan hem persoonlijk te woord, bieden professionele begeleiding en helpen concreet om hem aan de  juiste werkgever te koppelen.

De organisatie uit Den Bosch verbindt hiermee het beste van twee werelden: vacaturesites en uitzendbureaus. Met deze vernieuwende aanpak onderstreept Twiglers wederom haar reputatie als de eigenwijze club die het helemaal anders doet. De samenwerking met NUwerk.nl zal het draagvlak nog verder versterken.