Hoeveel bestaansrecht heeft de standaard vacaturesite nog?

Elke vacaturesite pretendeert de beste en de grootste te zijn. Als werkgever mag je op deze sites zoveel wervingsadvertenties plaatsen als je wilt, zolang je maar betaalt. Deze passieve manier van recruitment (post and pray) is vaak niet effectief, duur en gewoon niet meer van deze tijd. Daarom kiest Twiglers eigenwijs haar eigen weg, dwars tegen de gevestigde orde in. En deze weg blijkt succesvol te zijn!

Twiglers is sinds september actief en reeds tienduizenden vacatures zijn uitgezet over een infrastructuur van maar liefst 45 relevante niche vacaturesites. Iedere week komen daar nieuwe vacatures bij en iedere week melden zich nieuwe klanten. Ruim vijftig partijen, waaronder zowel kleine organisaties als grote namen, werven onder de vlag van Twiglers. En zij ontvangen allemaal pas een factuur als de nieuwe werknemer is gestart.

geen plaatsingskosten
Dat is waarschijnlijk het grootste verschil met traditionele vacaturesites; bij Twiglers betaalt een bedrijf geen plaatsingskosten. Pas als een geschikte kandidaat gevonden én aangenomen is, wordt de rekening verstuurd.

Twiglers zorgt dat de vacatures door gerichte marketingcampagnes onder de aandacht komen, door de juiste mensen gezien worden en er wordt afgerekend via ‘cost per hire’. Dit betekent dat een bedrijf alleen betaalt als een nieuwe medewerker start, anders niet! Helder en transparant.

meerwaarde
De organisatie, gevestigd in Den Bosch, wil meerwaarde bieden, een lichtbaken zijn in de jungle van online recruitment. Vriendelijk, betrokken, duidelijk en met de nodige humor worden werkgevers en werkzoekenden begeleid naar de juiste match.

In tegenstelling tot de standaard online werving, ligt bij Twiglers de focus op het menselijk aspect. Niet de techniek maar de dienstverlening voert de boventoon. Het werkwoord ‘twig’ zegt het al: begrijpen, doorzien, snappen. Twiglers begrijpt de behoefte van een werkzoekende, besteedt aandacht aan zijn talenten en linkt deze met de mogelijkheden.

Twiglers organiseert de werving, de klant de selectie en de factuur wordt pas verstuurd als de vacature is ingevuld! Mooier dan dit wordt het niet!
www.twiglers.com