Thuiswerken

Phishing berichten, ransomware aanvallen en malware! In de tijd waarin we nu leven, zijn deze onderwerpen niet meer te missen en hebben allemaal te maken met cybersecurity. Toch is niet iedereen op de hoogte van de mogelijke impact die het kan hebben bij jouw bedrijf of jezelf als individu. In het jaar 2020 is de cybercriminaliteit met 127% fors toegenomen, waarbij het massale thuiswerken, als gevolg van de corona pandemie, een van de oorzaken is van deze stijging.

Hoe kun jij je jezelf beschermen tegen cybercrime? Door je bewust te zijn van de cyberrisico’s en kennis te hebben van de maatregelen die je kunt nemen! Een gebrek aan deze kennis en awareness kunnen ervoor zorgen dat je de dupe wordt van cybercrime. Deze twee onderwerpen zijn dus een must voor jou.

Cyber Inc. wil awareness van security- en privacy risico’s creëren en tips geven van de maatregelen die je kunt nemen. Wekelijks zullen wij een LinkedIn-bericht plaatsen over deze onderwerpen om (meer) awareness binnen ons netwerk te creëren met als doel: ‘’ Medewerkers van bedrijven en organisaties in heel Europa op een leuke en leerzame manier bewust maken van privacy- en security risico’s.’’ – Cyber Inc. privacy- en security awareness oplossingen

sonu nanhoe