Stoppen met roken zonder problemen met Snussie.com

Steeds meer mensen proberen te stoppen met roken. De meesten houden het een paar dagen vol. Andere redden het tot een paar weken. Maar daarna vallen velen weer terug in hun oude gewoonte: roken.

Dat stoppen met roken zo moeilijk is komt voornamelijk doordat men opeens geen nicotine meer in het lichaam krijgt, waardoor de behoefte sterk toeneemt, immers is het lichaam gewend aan een zekere hoeveelheid nicotine.

Nu zijn er nicotinepleisters en -kauwgum beschikbaar, maar hebben deze doorgaans een te laag nicotinegehalte, waardoor de werking in 9 van de 10 gevallen nihil is. Er is nu een nieuwe en vooral meer effectieve oplossing: nicotinezakjes van Snussie.com.

Nicotinezakjes zijn zakjes met nicotine die steeds vaker als alternatief worden gekozen boven roken van sigaretten en sigaren. Tegenwoordig gaan zelfs rokers van shisha, hookah (ook bekend als waterpijp) en e-sigaretten, net als de vapers, over op de populaire zakjes. Nicotinezakjes, nicotine pouches, nicopods, chew, chew bags en all white zijn verschillende namen die verwijzen naar dit type product. In de volksmond worden deze zakjes ook nog vaak snus genoemd.

Het product komt oorspronkelijk uit Zweden en is een afgeleide van het Zweedse “snus”, hoewel verbeterd en belangrijker: zonder tabak! Wij geloven dat nicotinezakjes de toekomst van nicotineconsumptie in de EU, maar ook daarbuiten zal zijn. In Scandinavië en met name Zweden is het aantal rokers sterk afgenomen door een toenemend aantal mensen dat snus gebruikt.

De meest genoemde reden voor het gebruik van nicotinezakjes is het rookvrij consumeren van nicotine. De schadelijke en vaak kankerverwekkende stoffen die vrijkomen bij een verbranding heb je dus helemaal niet meer. Daarbij ben je anderen niet tot overlast met jouw rook en heb je zelf geen last meer van vieze geurtjes door de rook. Tot slot hoef je op feestjes ook niet meer buiten in de regen en/of kou te staan met je vrienden.

Probeer het eens door een testpakket te bestellen en merk dat het stoppen met roken nog nooit zo eenvoudig is geweest, waardoor u het deze keer wél zult volhouden. Bestellen kan veilig, snel en eenvoudig op www.snussie.com. Zij verzenden de producten naar uw huis of naar een afhaallocatie bij u in de buurt.

Snussie

Snussie.com is een jong bedrijf dat zich in korte tijd heeft ontwikkeld tot een wereldwijde en betrouwbare aanbieder van nicotine producten zoals all white snus (geen tabak!) en chew bags. Onze kernwaarden zijn kwaliteit en snelle, maar vooral goede service naar onze klanten. Hierdoor onderscheiden wij ons van anderen op deze markt, waardoor klanten onze dienstverlening kwalificeren als zeer goed en betrouwbaar.