Relatiegeschenk aanbieding van de maand juni: opblaasbare strand stoel

Relatiegeschenk Opblaasbare StoelVan Helden komt met de relatiegeschenk aanbieding van de maand juni: de opblaasbare stoel. Deze, naar verwachting, zonnige maand is immers uitermate geschikt om van het strand te genieten, en deze leuke stoel is dan een leuk relatiegeschenk.

Voor de gelegenheid is er 35% korting op deze opblaasbare stoel! Dit betekent een prijs van 2,98 i.p.v. 4,60 per stuk in heel de maand juni, zolang de voorraad strekt! In het kort over de opblaasbare stoel:

– De Opblaasbare stoel is een origineel relatiegeschenk voor op het strand.
– De Opblaasbare stoel is gemakkelijk op te vouwen en mee te nemen.
– De Opblaasbare stoel kan ook worden mee genomen in het water.
– Leverbaar in de kleuren blauw/transparant of oranje/transparant
– Afmeting: 90 x 90 cm.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer