Museale vloer kostenloos aangeboden aan MOTI museum door BVO vloeren

Voor de tentoonstelling in MOTI, Museum of the Image, ‘Rollercoaster – het beeld in de 21e eeuw’ nodigde gastcurator Joost Zwagerman meer dan 100 prominenten uit een beeld (waaronder foto, video en beeldende kunst) te kiezen dat model staat voor de nog prille 21e eeuw. Rollercoaster was erop gericht de explosieve beeldcultuur van vandaag de dag te duiden. Aan de decoratie van de zaal is veel aandacht besteed, onder andere door een grondige parketrenovatie, geschonken door BVO vloeren: een erkende parketzaak.

Enige namen van deelnemende prominenten: Dries van Agt – Banksy – Joep van Lieshout – Damien Hirst – Albert Verlinde – Louis Vuitton – Phil Thilly (Moke) – Lars von Trier etc. etc.

Bas van Oosterbos, directeur van BVO vloeren: “MOTI wilde voor deze expositie graag een houten vloer met museale uitstraling en benaderde ons met de vraag of wij hierin iets voor ze konden betekenen. Geïnspireerd door de tentoonstelling, ontwikkelden wij daarop speciaal de houten vloer die de bezoekers langs de beelden leidt. Een gegeven waar we erg trots op zijn!” Priscilla van Oosterbos vult aan: “Aangezien we in de aanloop het museum en haar medewerkers beter hebben leren kennen, ontdekten we veel raakvlakken op het domein van kunst, ambacht, media en design. Hierdoor raakten we zo gedreven dat we hebben besloten onze houten vloer aan MOTI te schenken. Op deze manier hopen we onze affiniteit met het museum op positieve en creatieve manier uit te dragen.”

Rollercoaster was van 29 april tot 2 september 2012 te bekijken in MOTI (Boschstraat 22 in Breda) en heeft veel landelijke belangstelling weten te genereren o.a. via DWDD en een special in De Groene Amsterdammer. Like onze realisatie van dit plan op http://www.facebook.com/parketvloeren en via http://www.motimuseum.nl meer info over MOTI en Rollercoaster.

BVO vloeren
Het motto van parketzaak BVO Vloeren zegt het al: zorgvuldig en met smaak uitgekozen houten vloeren zijn een beeldbepalend onderdeel van het interieur. Onze gehele bedrijfsvoering is er daarom op gericht onze klanten naar de voor hen juiste houten vloeren te begeleiden.

Naast ons uitgebreide assortiment parket en houten vloeren kunt u BVO Vloeren uw parketvloer laten leggen, uw parketvloer laten schuren, of laten renoveren (parketrenovatie), bewaken wij het onderhoud aan uw houten vloer, deskundigheid bij schade, aanheling parket, parket op vloerverwarming/vloerkoeling, parket geschikt voor appartementen, traprenovatie, onderhoudsmiddelen en accessoires.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer