Primeur voor ABC E BUSINESS en Transsmart

Transsmart als eerste in Nederland aan de slag met Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Ontwikkelaar van verzendsoftware Transsmart werkt als eerste in Nederland met Microsoft Dynamics 365 Business Central. Deze nieuwe versie bevindt zich volledig in de Microsoft Cloud. Gecertificeerd Microsoft-partner ABC E BUSINESS implementeerde het nieuwe systeem binnen Transsmart.

In de Cloud

Transsmart werkt al een aantal maanden naar tevredenheid met het ERP-systeem Microsoft Dynamics NAV. Omdat het bedrijf veel waarde hecht aan innovatie, werd voor haar nieuwe bedrijfsonderdeel gekozen voor de nieuwste Dynamics Cloud versie: 365 Business Central. Eigenaar Transsmart Roger van Son: “De ontwikkelingen op het gebied van ERP volgen elkaar snel op en de systemen worden steeds uitgebreider. Door in de Cloud te werken ben je altijd up-to-date en ABC houdt ons op de hoogte van de laatste innovaties.”

Extra Apps

Naast de basisbedrijfsprocessen finance en operations, biedt Dynamics 365 veel meer mogelijkheden. Emile Peels, directeur ABC E BUSINESS: “Een App Store geeft toegang tot veel extra Microsoft software, zoals een uitgebreide CRM-suite voor sales en customer engagement en apps voor talent en field service. Ook zijn er steeds meer apps van derden, waardoor bijvoorbeeld een koppeling met de bank mogelijk is. Transsmart wil maximaal en flexibel gebruik maken van de apps. Dat kan alleen wanneer je in de Cloud werkt!”

————————————–

Over ABC E BUSINESS

ABC E BUSINESS begeleidt sinds 2002 klanten bij het invullen van automatiseringstrajecten. Het bedrijf is gecertificeerd Microsoft Partner en richt zich op de verkoop, implementatie en het onderhoud van Microsoft Dynamics 365 software. ABC E BUSINESS is actief ambassadeur van het online werken met Microsoft Dynamics 365, in de Cloud.
www.abcebusiness.nl

Over Transsmart

Transsmart ontwikkelt verzendsoftware voor het MKB. Een belangrijk onderdeel hierbij is het leggen van koppelingen tussen ERP-systemen en vervoerderssystemen. Zo kunnen bedrijven vanuit hun bedrijfssoftware direct pakketzendingen aanbieden en aanmelden bij pakketdiensten als PostNL, DHL en DPD.
www.transsmart.nl

————————————–

Meer weten?

Neem contact op met ABC E BUSINESS.
Evy van Beers, Sales, ABC E BUSINESS
T: 040-3032320