Miche la Fleur webwinkel creatief

Diverse creatieve workshops & kinderfeestjes  zowel in eigen atelier als op locatie.  10 jaar ervaring.

Daarnaast een superleuke webwinkel met diverse heerlijke zeepjes, zeepkettingen, complete zelfmaakpakketten, diverse kralen, lint, garens etc. en een groot assortiment complete kinderfeestpakketten  om uw kinderfeest bij u thuis tot een groot succes te maken.

Miche la Fleur verkoopt in haar webshop ook vele soorten van bedankjes zowel voor bruidsfeesten, showers als kraam kadootjes, maar ook voor scholen, bedrijfen, jubilea etc.

Doordat wij een divers en breed assortiment hebben is de keuze volop en zeker de moeite waard om ook eens een kijkje te nemen.

Miche la Fleur –  Creatieve workshops & kinderfeestjes   t.w.

mozaïeken – decoupage – powertex – sieraden maken – zeepkettingen – groen & bloemschikken  – thema gebonden workshops en nog heel veel meer

www.michelafleur.nl         www.michelafleur-webwinkel.nl

Miche la Fleur

Al tien jaar ervaring in het geven van creatieve workshops voor zowel volwassenen als voor kinderen. Eigen atelier maar ook op locatie, daarnaast heb ik een webwinkel met daarin de verkoop van allerlei zeep kado artikelen, kralen, lint, garens, maar ook brocante, houten en rieten artikelen en diverse complete kinderfeest en knutselpakketten. Vindt het heerlijk om creatief bezig te zijn, heb eerst diverse opleidingen en werkervaring gedaan in het commerciele wereldje etc.