Live event ‘Per Capi’ over bedrijfskundige inzichten van de maffia op 30 juni

Leren van de Italiaanse maffia: misschien niet iets alledaags, maar daarom juist vernieuwend. Vrijdag 30 juni presenteert organisatiestrateeg en ‘maffia-expert’ Jan-Joost Kroon het dagvullende live event ‘Per Capi’ over dit onderwerp, in Fort de Gagel in Utrecht.

Jan-Joost is al meer dan 25 jaar gefascineerd door de Italiaanse maffia. Vanuit zijn bedrijfskundige achtergrond en werk als organisatieadviseur zag hij voldoende inzichten van de maffia waar ‘normale’ bedrijven nog iets van konden leren, en schreef hier een boek over. ‘Van Capo tot CEO’ stond bijna vier weken bovenaan de Managementboek top-10 en is ook genomineerd voor Managementboek van het Jaar 2023.

Per Capi

Tijdens het event ga je als deelnemer:

Leren van een bijzonder voorbeeld van een efficiënte organisatie

Je eigen strategische kaders kritisch doornemen en bepalen waar de kansen liggen

Benoemen welke kansen jij wilt creëren

Bepalen welke acties jij zelf te doen hebt om je ambities waar te maken

Leren om kort, bondig en effectief te werken en te communiceren

Alle deelnemers ontvangen het boek ‘Van Capo tot CEO’. Ook krijgen ze van Jan-Joost vooraf een call over hun persoonlijke doel of doelen die dag.

“Als je na deze dag thuiskomt, ga je absoluut vertellen dat je een dag als deze nog nooit hebt meegemaakt. Een belofte: una promessa!”, zegt Jan-Joost.

Een ticket kost 395 euro (exc. btw). Een early bird ticket, gekocht voor 10 juni, kost 289 euro (exc. btw). Het programma in Fort de Gagel duurt van 09.30 uur tot 16.30 uur, met inloop vanaf 09.00 uur. Aanmelden kan hier. Kijk voor meer informatie op de website.

Adam Smith