Kunst en vibrators: gouden combinatie

Gouden combinatie: kunst en vibrators

De Paarse Keizerin is een recent geopende, stijlvolle plek op het internet waar liefhebben en erotiek centraal staan. Nieuwis de bijzondere collectie erotische litho’s en tekeningen die te zien en te koop is in de webwinkel. U kunt er werk vinden van onder andere Sam Drukker, Nic Jonk en Mart Franken.

Erotische tekeningen van Mart Franken
Mart Franken, beeldend kunstenaar uit Bergen op Zoom, heeft speciaal voor De Paarse Keizerin een serie van 20 erotische tekeningen gemaakt. Zijn tekeningen zijn minimalistisch: met enkele vlotte lijnen wordt de essentie verbeeld.  Mart observeert en zet het vervolgens zo liefdevol en trefzeker op papier dat je het plezier van het liefdesspel voelt.
Het werk van Mart Franken is momenteel te zien in het Brabants Museum.

Speciale aanbieding: kunstwerk bij gouden vibrator
De Paarse Keizerin biedt in haar webwinkel niet alleen erotische kunst. U vindt u er ook een uitgebreid assortiment aan kwaliteit vibrators. Een van de meest bijzondere producten in de collectie is de gouden vibrator: een handgemaakte, 18 karaats goud gemetalliseerde luxueuze vibrator. In de maanden mei en juni krijgen klanten bij de aankoop ervan een originele erotische tekening van Mart Franken kado.

De Paarse Keizerin
De Paarse Keizerin combineert haar webwinkel met deskundige informatie, romantische en sensuele ideeën en opwindende literatuur. Het is een plek waar mannen en vrouwen alleen of met hun partner zich zonder gêne en met veel plezier kunnen laten informeren, prikkelen, inspireren en verleiden.

Voor een gepassioneerd liefdesleven zijn aandacht en vernieuwing erg belangrijk. Durf te fantaseren, te lachen en te experimenteren. De Paarse Keizerin inspireert graag.

Einde persbericht

Noot voor de redactie

Oprichtster Van Mourik is gestart met De Paarse Keizerin vanuit de overtuiging dat er behoefte is aan integere en stijlvolle erotiek. Erotiek die samengaat met liefdevolle aandacht en intimiteit, samen genieten. Met de website wil zij drempels wegnemen voor iedereen die een leven lang gepassioneerd wil liefhebben en zich er bewust van is dat je aandacht moet besteden aan je liefdesleven en vernieuwing  moet blijven opzoeken. Met haar website wil zij inspireren tot fantaseren, lachen en experimenteren.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

W. van Mourik

Telefoonnummer