Incompanytrain: nieuwe speler op de markt op het gebied van incompany trainingen

Breda, 24 september 2020 – Incompanytrain is begin deze maand van start gegaan met het aanbieden van incompany trainingen die gericht zijn op actuele (technologische) ontwikkelingen. Incompanytrain wil met deze trainingen zorgen dat organisaties en hun medewerkers, up-to-date blijven en aansluiting behouden bij de toekomstige maatschappij. De trainingen kunnen zowel bij bedrijven op kantoor als online plaatsvinden.

In deze tijd waarin de technologische ontwikkelingen razendsnel gaan, is het van groot belang om als bedrijf up-to-date te blijven als je je concurrentiepositie wilt behouden. Incompanytrain biedt incompany trainingen aan op het gebied van data, robotic process automation, blockchain, digitale vaardigheden, contractmanagement en privacy. De trainingen sluiten aan bij actuele technologische ontwikkelingen en zijn gericht op specifieke kennis en vaardigheden. Ze hebben een standaard programma, van waaruit de trainingen voor bedrijven op maat gemaakt worden. Op die manier hebben de trainingen een duidelijke koppeling met de eigen praktijk. Het gehele aanbod aan trainingen is te lezen op: https://incompanytrain.nl/incompany-trainingen/

De naam Incompanytrain staat niet alleen voor incompany trainingen. Het staat vooral voor iemand of jezelf in beweging brengen. Zoals een trein van station naar station gaat, bereik je in je leven ook verschillende stadia in je ontwikkeling. De missie van Incompanytrain is door middel van incompany trainingen een bijdrage te leveren aan de persoonlijke ontwikkeling van zo veel mogelijk mensen en hun kennisniveau naar een hoger niveau te tillen. De slogan van Incompanytrain is dan ook: Incompanytrain moves you forward.

De persoon achter Incompanytrain is Kim Lucassen. Zij heeft aan de Hoge Hotelschool in Maastricht gestudeerd en is al meer dan tien jaar werkzaam in de trainingenbranche. Ze heeft hierdoor ruime ervaring in het opzetten, vermarkten, verkopen en organiseren van trainingen. Kim is van mening dat het voor iedereen goed is om je zowel op zakelijk als persoonlijk gebied te blijven ontwikkelen. Haar ambitie is om organisaties er toe te bewegen hun medewerkers hierin actief te stimuleren en dit ook te faciliteren. Door middel van het organiseren van een incompany training hoopt zijn hier een bijdrage aan te kunnen leveren.

Meer informatie over Incompanytrain is te vinden op: https://incompanytrain.nl/

Incompanytrain

Ik ben Kim Lucassen, oprichter van Incompanytrain. Incompanytrain organiseert incompany trainingen die aansluiten bij actuele (technologische) ontwikkelingen. Ik ben aan de Hoge Hotelschool in Maastricht afgestudeerd en ben al meer dan tien jaar werkzaam in de trainingenbranche. Ik heb hierdoor ruime ervaring in het opzetten, vermarkten, verkopen en organiseren van trainingen. Ik ben van mening dat het voor iedereen goed is om je zowel op zakelijk als persoonlijk gebied te blijven ontwikkelen. Mijn ambitie is dan ook om organisaties er toe te bewegen hun medewerkers hierin actief te stimuleren en dit ook te faciliteren. Door middel van het organiseren van een incompany training hoop ik hier een bijdrage aan te kunnen leveren.