gezonde energiedrank voor sportive dame

de gezonde energiedrank voor de gezonde vrouw!

Er is veel ophef rondom energiedranken. Zo zouden energiedranken nadelige gevolgen kunnen hebben voor de gezondheid door de aanwezige schadelijke stoffen. Izi69 is een energiedrank ZONDER taurine. Het is gemaakt van voornamelijk natuurlijke en energiegevende ingrediënten en vitamines. Hierdoor is het een van de weinige energie dranken die wel een gezonde èn lekkere keus is voor in de pauze, voor of na het sporten, of gewoon omdat je wat lekkers lust.

Energiegevende ingrediënten en vitamines

Izi69 is niet zomaar een drankje, het is een leefstijl. Het geeft jou de positieve, natuurlijke en langdurige energie voor lichaam en geest. Het hoofd ingrediënt van Izi69 is de acai bes. Acai bessen staan bekend om de hoeveelheid goede stoffen die het lichaam helpen te beschermen tegen schadelijke stoffen. Hieronder een paar van de energiegevende ingrediënten en vitamines van Izi69:

Voedingsvezel

Voedingsvezel is belangrijk voor de gezondheid. Ze zorgen voor een goede spijsvertering, een verzadigd(=vol) gevoel na het drinken en verminderen het risico op hart – en vaatziekten, diabetes type 2 en darmkanker.
Omega-3-vetzuren

Omega-3-vetzuren zijn vetzuren die bescherming bieden tegen hart- en vaatziekten.

Eiwitten

Eiwitten zijn bouwstoffen voor onze spieren. Eiwitten kunnen je ook helpen om op gezond gewicht te blijven, doordat eiwitten je een verzadigd gevoel geven.

Antioxidanten: Vitamine A, C en E

Antioxidanten zijn goede stoffen die jouw lichaam beschermen tegen vrije radicalen. Vrije radicalen zijn bedreigende stoffen die schade kunnen veroorzaken aan lichaamscellen en weefsels. Wanneer wij te veel van deze vrije radicalen in ons lichaam hebben kan dit op lange termijn hart- en vaatziekten, kanker en schade aan het zenuwstelsel veroorzaken. Door voldoende antioxidanten binnen te krijgen worden deze vrije radicalen onschadelijk gemaakt en bieden ze jou de bescherming tegen deze ziektes.

Mineralen: calcium, ijzer, kalium en natrium

Mineralen zijn belangrijk voor een goede gezondheid en voor een normale groei en ontwikkeling van het lichaam. Zo is calcium belangrijk voor de opbouw en het onderhoud van onze botten en gebit. Vooral vrouwen hebben eerder kans op botontkalking en osteoporose (=botsterkte neemt af). Daarom is het belangrijk om voldoende calcium tot je te nemen als vrouw.
IJzer is belangrijk bij de vorming van rode bloedcellen. Rode bloedcellen zijn weer belangrijk bij het vervoeren van zuurstof door het lichaam. Vrouwen lopen meer risico op een ijzertekort, dit kan je herkennen aan vermoeidheid, snel buiten adem en rusteloze benen. Daarom is het belangrijk om voldoende ijzer binnen te krijgen.

Kalium regelt onze vochtbalans en bloeddruk. Ook zorgt kalium ervoor dat onze spieren samen kunnen trekken en dat zenuwprikkels goed geleid worden.

Ook Natrium is belangrijk bij de vochtbalans, bloeddruk en bij het doorgeven van zenuwprikkels.

De energie van Izi69 draagt bij aan een goede gezondheid en helpt jou om er tegenaan te gaan! Met Izi69 voed jij je lichaam met natuurlijke energie! Geniet nu nog meer van wat je aan het doen bent.

Alternatief voor frisdrank

Izi69 is het beste alternatief voor de dik makende frisdranken. Frisdrank staat bekend om de grote hoeveelheden suiker en de gezondheidsrisico’s. Om deze gezondheidsrisico’s te verkleinen is het belangrijk om te minderen of te stoppen met het drinken van frisdrank. Ook als je wilt afvallen is het belangrijk dat je stopt of mindert met suikerhoudende frisdranken, maar geen zorgen. Izi69 is het beste alternatief! Naast dat het positieve en natuurlijke energie bevat, is het ook nog is heel lekker. Het heeft een frisse en zoete smaak met de afwezigheid van de welbekende ‘bittere’ nasmaak die de meeste energiedranken hebben. Ook heeft Izi69 een lage glycemische index, wat betekent dat het lichaam er langer over doet deze te verteren. Hierdoor ervaar je langer een ‘vol’ gevoel en ontstaan er geen pieken en dalen in de bloedsuikerspiegel. Dit heeft vele voordelen:

• Verbetering van de spijsvertering
  • Betere balans van de hormoonhuishouding
  • Voor een langere tijd meer energie
  • Voor een langere tijd ‘vol’ zitten
  • Minder trek en eetbuien
  • Verbeterd libido
  • Verminderde stemmingswisselingen
  • Ondersteund het bestrijden van hart- en vaatziekten

Al deze voordelen in een blikje!

Waarom investeren in Izi69?

Zoals je hebt kunnen lezen is Izi69 een krachtige energiedrank. Hierdoor is Izi69 een hot en groeiend merk dat steeds meer onder de aandacht komt. Het streven is om het bestaande succes nationaal en internationaal voort te zetten. Door te investeren, of het nou gaat om een grote of bescheiden investering, in Izi69 kan jij een mooi rendement verwachten. Op deze manier kan Izi69 voor iedereen aanzienlijke inkomsten genereren! We zijn niet zomaar een energiedrank, we zijn een leefstijl. Een leefstijl voor iedereen! Kies voor Izi69.

Wat gebeurt er met de investeringen?

De investeringen worden omgezet in werkkapitaal. Het werkkapitaal wordt gebruikt om de bedrijfsprocessen en bedrijfsactiviteiten te verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan processen als:

• Het opbouwen en uitbreiden van partnerships
  • Het uitbreiden en integreren van nationale en internationale verkoopkanalen
  • Investeren in marketing- communicatiecampagnes in binnen- en buitenland
  • Het aantrekken van talent, training en opleiding voor talentontwikkeling
  • Interne procesoptimalisatie
  • En de lijst gaat door..

Door de toenemende groei van Izi69 is er behoefte aan een uitbreiding van ons werkkapitaal. Daarom bieden we jou de kans om mee te profiteren met de veelbelovende ontwikkelingen van Izi69. Dit kan reeds vanaf 350 euro Zie de link hieronder voor meer informatie.

IZI69   belgie

izi69