Fotocadeau.nl finalist Verkiezing Friese Onderneming van het Jaar 2015

Het Kollumer bedrijf FotoCadeau.nl (ook bekend onder de namen CanvasCompany.nl en FotoOpHout.nl) is doorgedrongen tot de finale van de Verkiezing Friese Onderneming van het Jaar.

De Stichting Verkiezing Friese Onderneming van het Jaar heeft tot doel om excellent ondernemerschap in Fryslân te stimuleren en te waarderen. Daarnaast is de Stichting een platform waar bestuurlijk en ondernemend Fryslân elkaar weet te ontmoeten en te spreken.

Fotocadeau.nl

Marcel Hamstra, Halbe Boersma, Sierk van Lingen zijn de ondernemers achter FotoCadeau.nl. Een jong, innovatief en creatief bedrijf dat bulkt van ondernemerschap en productinnovatie. Met CanvasCompany.nl, de website die al vanaf 2004 toonaangevend is in de Nederlandse en Belgische foto op canvas markt, hebben deze heren de nodige ervaring opgedaan op het gebied van het bedrukken van fotoproducten. Met de foto op mok, foto op een sleutelhanger, foto op aluminium en al die andere mooie fotocadeaus streeft FotoCadeau.nl dezelfde kwaliteit na als die van zusterbedrijf CanvasCompany.nl. De kwaliteit van CanvasCompany.nl komt namelijk steevast als beste uit de testen, of het nu de test van de Consumentenbond, Zoom.nl of Digifotopro betreft.

De opgedane ervaring vertaalt zich in meerdere product-specifieke webshops, waaronder ook FotoOpHout.nl,FotoOpGlas.nl, FotoOpAluminium.nl, TuinposterOpMaat.nl, PimpJeDeur.nl en de Duitse webshop Lieblingsfoto.de.

De jury

Hans Konst, voorzitter van de gedeputeerde economische zaken van de Provinsje Fryslân, wordt bij de beoordeling ondersteund door Diana Monissen, voorzitter Raad van Bestuur De Friesland Zorgverzekeraar, Cees Bijl, burgemeester van Emmen en Hans Snijder, hoofdredacteur van de Leeuwarder Courant.

Stemmen op Fotocadeau.nl

Wilt u stemmen op Fotocadeau.nl? Dat kan via de volgende link:http://www.verkiezingfrieseonderneming.nl/#aanmelden.

Sarah Huiskamp