Eenvoudig aan te brengen sticker folie voor tijdelijke signing op Events of voor Promotionele acties!

Aangezien Mega-Print continu op zoek is naar innovatieve producten welke bewezen hebben dat ze werken bieden wij vanaf heden de Neschen Easy Dot stickerfolie aan.

Easy Dot sticker vinyl folie kan worden toegepast in situaties waar tijdelijke communicatie plaats moet vinden, zoals outdoor events, beurzen, seminars en tijdelijke instore promotie in winkels. De folie kan full-colour worden bedrukt en gemakkelijk worden aangebracht, ook door mensen zonder plak ervaring!

Als het event of POS actie voorbij is, kan de folie gemakkelijk worden verwijderd, zonder dat er lijmresten achterblijven. Door de inhouse productie en eventuele DTP & Beeldbewerking zijn we in staat om deze folie snel te leveren. De prints worden desgewenst direct vanaf onze productielocatie in kokers naar de winkels gestuurd, Geprinte visuals zijn bijzonder snel en eenvoudig aan te brengen, eraf te halen of te verwisselen; (externe) montagekosten en dure manuren en transportkosten behoren hiermee tot het verleden.

Een dot-type zelfklevende folie kan gemakkelijk worden aangebracht door de puntjes (dots) die fungeren als kanaaltjes waar lucht doorheen kan. Hierdoor verdwijnen luchtbellen gemakkelijker, waardoor iedereen de folie goed gemakkelijk kan aanbrengen. Ideaal voor winkelpersoneel of event medewerkers!

Bjorn Pus

Mega-print is het ideale productiebedrijf voor groot formaat printen. Wij printen spandoeken deurposters, geboortespandoeken, bouwborden, reclameborden, posters, billboards, vinyl, event drukwerk. Mega-print is een modern bedrijf dat zich vooral onderscheidt door kwaliteit en service. Wij gebruiken de modernste technologie en hoogste kwaliteit producten om maatwerk producten te maken voor bedrijven en particulieren. Elk gewenst formaat, in full colour. Op elke gewenste printmedia zoals: papier forex / pvc schuimplaat  canvas bisonyl (zelfklevend) vinyl