DYU lanceert de C6 26 inch elektrische stadsfiets: Verbeteren van stedelijk reizen

Een nieuwe benadering van fietsen in de stad

DYU, een merk dat voorop loopt op het gebied van elektrische fietsinnovatie, heeft de C6 26 Inch City Electric Bike onthuld. Dit nieuwste aanbod is op maat gemaakt voor fietsers in de stad die een mix van comfort, efficiëntie en functionaliteit belangrijk vinden in hun dagelijkse woon-werkverkeer.

Belangrijkste kenmerken van de DYU C6

Motor en prestaties: De C6 is uitgerust met een 350W motor, die een topsnelheid van 15 mph kan bereiken. Hij is ontworpen om efficiënt over stedelijk terrein te navigeren, inclusief hellingen tot 15 graden.

Batterijlevensduur en actieradius: Met een 12,5 Ah Lithium-Ion accu biedt de C6 een actieradius van 30-37 mijl op één acculading in de trapbekrachtigingsmodus. Het afneembare accuontwerp maakt opladen eenvoudig en verhoogt de veiligheid met een geïntegreerd antidiefstalslot.

Rijcomfort en veiligheid: De fiets is uitgerust met schokdemping in de voorvork voor een soepele rit over stedelijke oppervlakken. De veiligheid wordt verder vergroot met een heldere LED-koplamp voor rijden in het donker en hydraulische schijfremmen voor betrouwbare remkracht.

Ontwerp en functionaliteit: De C6 heeft een Shimano schakelsysteem met 7 versnellingen, zodat rijders zich kunnen aanpassen aan verschillende stadslandschappen. Extra functies zijn onder andere een bagagedrager achterop voor het meenemen van essentiële spullen, inklapbare pedalen voor ruimtebesparende opslag en een verstelbaar zadel voor verschillende rijderslengtes.

Het perspectief van de woordvoerder

Een woordvoerder van DYU zei tijdens de productlancering: “Met de C6 willen we fietsen in de stad opnieuw definiëren. We hebben ons gericht op het integreren van functies die zowel efficiëntie als comfort bieden, zodat het woon-werkverkeer voor stadsfietsers naadloos en aangenaam verloopt.”

Prijzen en opties

De C6 is zo geprijsd dat hij toegankelijk is voor een breed scala aan klanten en weerspiegelt DYU’s streven naar betaalbare kwaliteit. Hij is verkrijgbaar in twee kleuropties, wit en zwart, en kan rechtstreeks op de DYU-website worden gekocht.

Ondersteuning en garantie

DYU staat achter de C6 met een garantie van 1 jaar en een retourbeleid van 14 dagen. Klanten hebben toegang tot ondersteuning via verschillende kanalen, waaronder e-mail, Facebook en WhatsApp.

Conclusie

De DYU C6 26 Inch City Electric Bike vertegenwoordigt een belangrijke stap voorwaarts in stedelijk e-biking. Door de combinatie van prestaties, comfort en praktische ontwerpelementen is het een aantrekkelijke optie voor wie op zoek is naar een efficiënte en plezierige fietservaring in de stad.

Ga voor meer informatie of om een aankoop te doen naar de officiële website van DYU.

Adam Smith