Cratos Receptiediensten

Wilt  u meer tijd overhebben voor werkzaamheden die er echt toe doen voor uw bedrijf? Besteed uw receptie diensten uit aan Cratos en ga echt voor uw bedrijf aan het werk. Als u uw receptie diensten door Cratos laat beheren kunt u er vanuit gaan dat deze op professionele wijze wordt ingevuld en uw bedrijfsimago op de juiste wijze wordt vertegenwoordigd.

Cratos’ receptiediensten variëren van het tijdelijk aanstellen van een telefoniste tot het aanstellen van een receptionist voor een lange periode. Voorafgaand aan het aanstellen van personeel aan een organisatie gaat een lange werving- en selectieprocedure. Omdat Cratos veel opdrachtgevers heeft en deze  heel divers zijn is er voor elke professional wel een geschikte opdrachtgever. Voordat er iemand wordt aangesteld bij uw organisatie wordt hij of zij uitgebreid ingelicht over het bedrijfsprofiel en identiteit van uw organisatie.

Door deze uitgebreide voorbereiding weet u zeker dat het personeel representatief is en een goede indruk achterlaat voor uw organisatie. Cratos receptie diensten neemt uw zorgen weg wat betreft receptie beheer en zorgt ervoor dat u met een gerust hart kunt werken aan uw eigen organisatie. Ook zaken als loon, ziekteverzuim en verzekeringen neemt Cratos voor zijn rekening.

Als u uw receptie diensten door Cratos laat beheren krijgt u een persoonlijk contactpersoon. Deze contactpersoon weet precies wat uw organisatie wil en waar het voor staat. Op deze manier krijgt u altijd het juiste personeel toegewezen. Naast bijvoorbeeld een receptionist en telefonist kunt u ook een administratieve kracht huren. Deze administratieve kracht kan voor een korte termijn maar ook als afroepbasis worden aangesteld. Onze administratieve krachten ondergaan een uitvoerige selectie waardoor u gegarandeerd de juiste mensen krijgt.

Het is ook mogelijk om een administratieve kracht in vaste dienst te nemen. Cratos zal de werving en selectie voor uw organisatie doen. Vervolgens zullen er gesprekken worden gevoerd en op basis daarvan zal er gekeken worden wie er het beste bij uw organisatie past.

Voor meer informatie over Cratos receptiediensten en administratie kracht inhuren, kijk op …

Cratos Receptiediensten

Cratos receptie diensten.