Container-mover nieuw product op de markt

ENTER – Andre Schrooten van de firma DREES uit Enter heeft de Container Mover bedacht en op de markt gebracht. Met de Container Mover zet u de groene of grijze vuilcontainer gemakkelijk aan de weg/verzamelplaats, dan heeft u geen last meer van vieze handen en hoef u niet meer op te passen voor uw tenen of rug.
Het idee voor de Container Mover ontstond thuis bij André. Zijn vrouw kon de container niet van haar plek krijgen, toen deze helemaal vol zat. Dat moest anders kunnen, volgens André. Het idee voor de Container Mover was geboren en na een jaar aan voorbereidingen is het product klaar. Inmiddels verpakt/verzendt hij de container-mover vanuit zijn opslag voor de groenwinkels en doe het zelf zaken in Nederland.
De Container Mover is een functioneel, ergonomisch en hygiënisch hulpmiddel. Bijzonder geschikt voor gebruik in en rondom uw tuin. Deze wordt geleverd als bouwpakket, compleet met alle onderdelen en goede gebruiksaanwijzing. Er zijn losse beugels verkrijgbaar voor meerdere containers.

Dit systeem van de Enterse ondernemer is binnenkort verkrijgbaar bij De het Zelf zaken en Tuincentra. U kunt hem bestellen via de site www.container-mover.nl . Meer informatie kunt u verkrijgen bij DREES Handelsonderneming, telefoonnummer 0547745020..

DREES handelsonderneming.

Adres: